RockStation

Mike Portnoy kilépett a Dream Theather-ből

2010. szeptember 09. - sunthatneversets

Sokak számára igen "megrázó" hírrel kezdődik ez a nap, hiszen Mike Portnoy dobos hivatalos közleményben jelentette be, hogy 25 év után elhagyja a Dream Theather-t.

"Le kell írnom valamit, amit soha nem gondoltam, hogy leírok majd. 25 év után úgy döntöttem, hogy elhagyom a Dream Theater -t... A zenekart, amelyet én alapítottam, vezettem és igazán szerettem negyed évszázadon át. Tudom, hogy sok ember számára ez teljes sokk, de higgyjétek el, ez nem egy hirtelen döntés. Az elmúlt évben nagyszerű volt játszani a HAIL!, a Transatlantic és az Avanged Sevenfold zenekarokkal és ugyanezt a Dream Theater-ben nem éreztem. A Dream Theater mindig az én gyerekem lesz, de sajnos a szívem most nem a Dream Theateré."

A közlemény teljes szövegét itt elolvashatjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr192282011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meth, Not even once 2010.09.09. 15:35:56

Kár, hiányozni fog a játéka DT-ből. Kíváncsi vagyok ki jön helyette.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum