RockStation

VHK és F.O. System: közös tombolás a Világvége Fesztiválon

2012. július 02. - sunthatneversets

vhk_1.jpgEgy utolsó üvöltéssel taníthatjuk móresre a halált december 21-én a Pecsa Music Hallban: a fél év múlva tartandó Világvége Fesztiválon ugyanis egy este szerepel majd Grandpierre Atilla és sámán-punk zenekara, a VHK, illetve a legendás F.O. System.

A maja civilizáció jól ismert naptára szerint a világvége napra pontosan 2012. december 21-én érkezik el. Ebben a jóslatban természetesen sokan nem hisznek.. és ezt jól is teszik, hiszen az állítás nem helyes! Az ősi indián civilizáció tudósai ugyanis valójában nem a világ pusztulását, hanem csak egy új időszámítás megkezdését időzítették erre a napra.. vagyis lezárhatunk egy több ezer év hosszú korszakot, és elkezdhetünk egy újat.

E rituálé megélésére kínál katartikus lehetőséget a Világvége Fesztivál. A két teljes értékű és hosszúságú műsort bemutató kultikus hazai zenekar ugyanis bizonyos tekintetben két végletet testesít meg: az elsőnek fellépő F.O. System mindazt a sötétséget idézi meg a színpadon, mely a számtalan küszködéssel, válságokkal és kilátástalansággal terhelt múltunkat jellemzi, a VHK koncertje viszont felszabadítja bennünk azt az életösztönt, amely egy fényesebb jövő megéléséhez szükséges. Ráadásul Grandpierre Atilláék új lemezt is bemutatnak majd ezen az estén, így rögtön az új dalok energiájával feltöltekezve vághatunk neki az új időszámításnak.

FOSystem.jpg
A közös koncertről a következő hetekben egyre több új részletre derül majd fény: a zenekarok weboldala mellett érdemes a http://www.facebook.com/negativeartprod oldalt is figyelni. A jegyértékesítés július 5-én indul.

a Negative Art Prod. bemutatja: Világvége Fesztivál
2012. december 21., péntek 19:30 óra
Budapest, Pecsa Music Hall
F.O. System és VHK koncert
Belépő: elővételben 3500 Ft, szept. 1-től 4000 Ft, dec. 11-től és a helyszínen 4500 Ft
A jegyértékesítés július 5-étől indul!

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr444623167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum