RockStation

Lenn voltunk a 'Hegyen - Hegyalja Fesztivál 2012. (3-4. nap)

2012. július 25. - Norbert K

Előzetesen számomra a Biohazard tűnt a legnagyobb húzónévnek, és pénteken elérkezett az ő idejük is. Volt mindenféle, míg a szombat kissé lazábbra sikeredett, úgyhogy a folytatásban a hegyaljai élmények utolsó felvonását olvashatjátok.

Embertelenül korán (délután 4) kezdte a Beatrice (a szó helyes ejtése bítrájsz) a 3. napot. Nagy Feró továbbra sem tud énekelni, ellenben a Beatrice slágereket még az is ismeri, aki nem tud róla, így nem volt ez rossz. Hogy kicsit művelődjek más stílusokban is, elmentem Belga koncertre fél 7-től a Pepsire. Annak idején volt cd-m, és ismertem is elég sok számot. Az a baj, Nemzeti hip-hop, Egy-két-há stb. Mindhárom srác igazi őrült, kiváló hangulatot csinálnak, a "most pedig eljátszunk egy számot a Belgától" felkonftól hosszú perceken át röhögtem.

Depire jártam régen sokat, de most nem volt kedvem hozzájuk, úgyhogy elmentem az üzembiztos Hollywood Rose-ra, elüssem az időt a Biohazardig. A brooklyn-i zenekar koncertje kicsit a tavalyi mastodonos fellépésre emlékeztetett. Az elején elég sokan összegyűltek, elvileg erre jöttek a legtöbben a héten, de aztán a performansz tizedelte rendesen a nézőket. Nem volt pedig rossz, sőt. Büntettek rendesen a srácok, hozták a szigorú NYHC-féle dühös keveréküket, Billy énekes/gitáros még az oszlopról is lógtak a gitárral. Szóval tényleg mindent bevetettek, de valahogy a közönség nem lelkesült túlságosan.
biohazard.jpg
Szombatra már elfárad az ember, mindenkin a bágyadtság, pénzhiány, egyszóval az egy hét borospincézés érződik. A szervezők sem tettek sokat a mi felpörgetésünkért. Helia és Leander a Pepsin nagyon korán volt (3/4-től illetve 5-től), inkább egy kis energiagyűjtés az Enter Shikarire. Kár volt. Nagyon nagy a hype a srácok körül mostanában, gondoltam, belenézek, mit tudnak. A közönség őrjöngött, tehát valamiben biztos jók, de nekem nagyon nem tetszett. Nem elég durva, de az elektronikus elem is kevés ahhoz, hogy igazán formabontó legyen, és a színpadi elemekből is túl sok volt. Mesterkéltnek tűnt a folyamatos hangszerpörgetés, rohangálás. Nem is néztem végig, elmentem Brainsre. Drum and bass-en belül, megbízható szakértők szerint jók, sokat nem tudok hozzáfűzni. A közönség ezen is nagyon pörgött, és feltűnően sokan voltak, még nagyszínpadhoz képest is. Arról pedig nem is beszélve, amikor jónéhány évvel ezelőtt láttam őket a Szigeten kb. 60 ember előtt játszani.

A Stereo Mc's-en pár percig maradtam, de hamar távoztam, sokan voltak még így ezzel. Subsib-ék hozták a megszokott formájukat, és a Blind Myself is aprított minket. Ennyi pedig nekem bőven elég is volt az idei Hegyaljára.

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr254677722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

denevér3333 2012.07.26. 16:07:54

Hát kihagytad talán a legjobb koncertet (skindred) a Hegyalján!

misnikk 2012.07.27. 17:17:22

Csak szombaton voltam kinn, aznap szerintem bőven a Shikari volt a legjobb. Igaz, hogy elfogult vagyok velük kapcsolatban, de nem hiszem, hogy mesterkélt lenne amit csinálnak a színpadon, ez valahogy védjegyük. Persze lehet, hogy ha valaki nem ismeri/szereti őket annyira ez soknak tűnhet :)
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum