RockStation

Adam Duce és a Machine Head útjai elválnak

2013. február 23. - sebiszabi

adamducesolo2012.jpg

Úgy néz ki, hogy a dél-kaliforniai thrashereket kissé megnyomta az év eleje. A Slayer nagy port kavart dobos-drámája után itt a következő pofon: Adam Duce basszer kilép a Machine Head-ből. Az elmondások szerint az elválás "barátságban" zajlott, a zenekar sok sikert kíván Adam jelenlegi és jövőbeli terveihez. Egyelőre a hárman folytatja tovább Machine Head és nekilátnak az új lemez megírásának, amit 2013 végére terveznek. A részletek a hajtás után.

Korábban Adam egy 2012-es holland interjúban azt nyilatkozta, hogy a 2007-es The Blackening album környékén még semmiféle nyomást nem érzett. "Én ezt szórakozásból csinálom. Ha ez nem műkődik, akkor nem értem, miért akarnék belőle tovább pénzt csinálni. Ha nem szórakoztat, nem akarom csinálni. Nem azt várom el, hogy ebből gazdagodom meg. Jól akarom magam érezni és jó zenéket akarok írni."

"A Locust írási fázisában kezdek jönni a problémák." - folyatatja. "[...] Írtam egy csomó zenét és riffet, de Robbnak nem volt rá vokál ötlete, ezért egyiket sem használta fel. De ami fontosabb, hogy írtam szövegeket is, amik sokat jelentettek nekem, és azokat is odaadtam neki. Egymás után adtam neki oda az oldalnyi dalszövegeket. Aztán általában az lett a vége, hogy majd használ belőle egy verzét, egy részt, egy bármit. 'Tedd csak le oda, majd használok belőle részeket' - ezt szokta mondani. Eléggé bosszantó volt, hogy miután adtam neki a dalokat, a következő alkalommal azt láttam, hogy nyoma sem maradt az eredeti ötleteimnek. Aztán azt mondam neki: 'Tudod mit, haver? Nem fogok többé adni egyetlen kib**ott dalszöveget sem, mert rohadtul rosszul esik azt látni, hogy mik lesznek belőlük. Persze együtt fogunk dolgozni, ahogy eddig is, de dalszöveget nem fogok adni, egyetlen oldalt sem!' Egy ideig rohadtul ideges volt Robb..de hát ilyen szarságok előfordulnak."

Mikor azt kérdezték, hogy elgondolkodott-e már a kilépésen, ezt válaszolta: "Egy-egy alkalommal már gondoltam rá, de azt gondolom, hogy ezen már Robb is elgondolkodott korábban. Biztosan mondhatom, hogy mindegyikünk eljátszott már a gondolattal."

Összességében elégedett azokkal a dolgokkal, amivel hozzájárul a Machine Head-hez,  a következőket mondta még: "Nos, most meg kell találnom, hogy mi a legfontosabb nekem és ahol szabadnak érezhetem magam. Mert számomra a szabadság része a legfontosabb. A zenélés jelenti nekem a szabadságot."

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr605099513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum