RockStation

Jubilál az Alvin és a Mókusok!

Idén 20 éves a Jópofa!

2016. augusztus 18. - báró von csucsszky

13988011_1360048874022754_6285962482247840383_o.jpg

Ha még nem döntötted el, hogy mit kezdj a péntek estéddel akkor bátran ajánljuk az Alvin és a Mókusok holnapi koncertjét, amit a Barba Negra Track-ben tudtok csekkolni. Az est különlegessége, hogy idén lett 20 éves a banda második nagylemeze a Jópofa és a jubileum alkalmából megrendezésre kerülő koncerten Alvinék az egész lemezt elzúzzák, valamint pogózhattok a jól ismert örökzöldekre is. Az estét a The Silver Shine nyitja majd, az eseményhez pedig ITT csatlakozhattok valamint a bulival kapcsolatos összes infót is begyűjthetitek. Lapozz és olvasd el, hogy mit mond Viki a holnapi koncertről!

13886419_1361078527253122_8218406615787831809_n.jpg

"A jópofa lemezünk 1996-ban jelent meg, amikor én még nem voltam a zenekar tagja, de már ismerkedtem a banda dalaival és mondhatom, hogy rajongó lettem! Imádtam ezt a lemezt! A "Rémálom" vagy a "Kottona Klári" egyből a kedvenc dalaimmá váltak! Miután bekerültem a zenekarba, játszottunk erről a lemezről dalokat, de ilyen, hogy mindegyik dal megszólaljon róla, ilyen még sosem volt! Úgyhogy a legtöbb számot még soha életemben nem volt szerencsém eljátszani! Nagyon izgalmasan teltek a próbák! Rengeteg régi sztori előkerült! Jó volt egy kicsit átélni azokat az időket újra! Izgatottan várom a koncertet!"

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr9510425634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum