RockStation

Drága a benzin, de tele a tank! : Tankcsapda @ Trafo Club 2012.04.05.

2012. április 07. - KoaX

Kíváncsi voltam, hogy gyümölcs mentesen, milyen lesz a Tankcsapda? Sidi megállja a helyét, és a közönség is elfogadja? Meg tudnak lepni még a srácok? Trafóban tett első látogatásom során ezekre, a kérdésekre kerestem a választ. Sőt! NAGYON pozitív megerősítés kaptam!


Kezdjük az egész április 5-ei storyt az elejétől. Megemlékeztünk délután Layne Staley-ről és Kurt Cobain-ról, majd indulhatott a buli annak rendje, módja szerint. Természetesen az előzenekart megint sikerült lekésnem, ez már lassan a védjegyemmé válik. Éppen, hogy beestem, és hallom fentről, hogy valakiből nagyon jönnek a szavak, őt senki nem állítja meg! Nem is kellett több a pultot kihagytuk irány le a koncert terembe. Egyetlen egy aprócska probléma támadt. Már a lépcsőn álltak az emberek a klub meg teljesen tele. (Végre megértettem tényleg, hogy milyen is a teltház) Kis termetemnek köszönhetően (ezért nem zabálok steroidokat, amitől 6szor ekkorára nőnék, még súlyzók nélkül is) viszonylag könnyen törtem utat magamnak. És VOILA a banda előtt ugrálok máris.


A közönség a tökéletes vegyesfelvágotthoz hasonlított. Volt itt fiatal testvérpártól kezdve, negyvenes anyuka, magukat kellető plázacicák, vad rockkerek, és persze csúcsragadozó kopaszok. A hatalmas tömegnek köszönhetően, nem fáztam egy percig sem. A hőség ellenére is volt hatalmas tombolás. Igaz, hogy csütörtök volt, de még így is, az voltam, Akinek Látsz, és közben boldogan ordítottam, nem Csak Neked, hogy Van Ördög, Van Isten, de még is lehetne Mindig Péntek. Azt hittem, egy ilyen pici helyen majd lesz-lesz hangosítás, de azért nem viszik majd túlzásba. Pofára is estem, mert olyan kegyetlen módon szóltak a fiúk, hogy örömömben nem tudtam, ugráljak, vagy a fejemet rázzam mosolyogva inkább. Szégyenre nem volt okuk a program miatt sem, igazából nem is baj, hogy mellőzve van a Legjobb Méreg, vagy az Ez Az A Ház. Annyiszor hallottuk már őket, és sokkal jobb a Disco-t hallani (személyes kedvencem), vagy éppenséggel a Három Gráciával karöltve a Juggler-t.

Az új szám is felettébb jó hangulatot teremtett, ahhoz képest, hogy mennyire friss. Akkor ugye itt van a kérdés, hogy mi van Sidivel? A válasz sem egy bonyolult két ismeretlenes egyenlet. Semmit nem vesz el az eddig hangulatból. Nem akar kitűnni Lukácsék mellől, egyszerűen csak élvezi a bulit, és nyúzza a húrokat. Igaz néha-néha még mellé nyúl, amit Lukács úgy konstatált „Pank zenekar voltunk, és vagyunk is. Elbaszhatjuk néha, nem para.”

Bátran kijelenthetem, hogy a Csapda most erősebb, mint az utóbbi 3-4 évben. A vérfrissítés csak a csapat hasznára válhat. Kíváncsian várom, hogy milyen is lesz az új album. Addig meg irány a koncertek.


SETLIST:

Senki nem menekül
Akinek látsz
Csapda vagyunk
R & R-nak hívott
Aki nem vak
A civilizáció vége
Úgy szeress
Disco
Van ördög van isten
Múlik
Juggler
Magányos repülő
Csak neked
Baj van!
Mi a f... van
A kísérlet száma
California über alles
Rock a nevem
Mindentől távol
Mindig péntek
Az enyém vagy
Magzat a méhben
A három grácia
Itt vannak a tankok 

Hivatalos honlap ITT.

(A képek a Tankcsapda és a Trafo Club facebook-os profiljáról származnak!)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr274369303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum