RockStation

Amikor a könnyed és a súlyos keveredik - Beszámoló a RockPart második napjáról

2015. augusztus 09. - theshattered

rockpart_2015_11.jpg

A RockPart második napjának felhozatala sem volt harmatos, sőt kimondottan erősre sikeredett az is. Nekem a Balaton a Riviéra, így nyilván ki kellett használni a kínálkozó lehetőséget. A zenei részt később kezdtem behajtani, a Rómeó Vérzik és Kowáék buliját skippeltem, mivel nemrég már láttam őket. Mindenesetre a távolból is érezni lehetett, hogy jó a hangulat a még mindig indokolatlan melegben.

A Dalriada eddig kimaradt nekem, pedig (kövezzetek meg) én szeretem a zenéjüket. Jólesett hallani az utóbbi 3 albumra épülő setlistet. A hangosítás sajnos elég rossz volt, és a második színpadon nem ez volt az első ilyen eset aznap. Sokszor a zenék fejben lejátszása segített, hogy tudjam, mire kell figyelni. Az új számnál, a Dózsánál még "puskázni" sem tudtam, jobban éreztem a tompaságot. Ennek ellenére nagyon tetszett a buli.

rockpart_2015_9.jpg
Szégyen, nem szégyen, a Tankcsapda, mint a magyar rock alapvetése is hiányzott eddig az élőben megfigyeltek listájáról számomra. Lukácsék nem aprózták el, jó volt a dallista és a látvány is. Természetesen kaptuk a slágereket orrba-szájba, ahogy elvárható volt. Bulis dalnak ott volt a Rock & Roll rugója, a Vörös rúzs, súlynak a Bárány, a Jönnek a férgek stb.

A Tankcsapdát otthagyva siettem a Melecheshre, mert nagyon érdekelt, hogy hogyan tolják az albumon zseniális zenéjüket. Sajnos csalódtam, mivel szinte csak az ének és a lábdob volt kivehető. Utóbbi viszont brutálisan mellbe sulykolt. Sokáig nem néztem őket emiatt, kicsit ránéztem a PICSA koncertjére. Hangulat volt, mozgott a tömeg és a sátor talaja is, de nem kötött le.

rockpart_2015_13.jpg
A Depresszió tavaly Megyeren nem jött be, így vártam, hogy Feriék mit mutatnak most. A setlist és a látvány is pöpec volt, nyilván nekem a régebbi nóták adták inkább. Akadt belőle bőven az új albumos témák mellett például az Itt az én időm, a Véred és a Néha képében a teljesség igénye nélkül. Tetszett.

Nem úgy, mint a Marduk. A hangosítás tompa volt, csak a káposztadarálást lehetett leszűrni, továbbá hogy egy lassabb nóta is elhangzott. Remélem, vasárnap jobb lesz ott a sound, mert várhatóan lesz még ez-az. Folyt. Köv.

FOTÓK: ROCKPART FACEBOOK, További képek ITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr307693280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum