RockStation

Az 5 leginkább utált magyar rock/metal zenekar

...akik ennek ellenére mégis vitték valamire

2016. január 19. - theshattered

i_hate_you_made_by_swiix-wallpaper-1280x800.jpgJogosan hiányoltátok a 21 utált zenekaros cikkünknél a magyar mezőnyt. Ezt jelen írással igyekszünk is pótolni nektek! Mivel a közönség szava szent, a kedvetekért összeválogattunk egy kis háztájit, lássuk, kik azok a magyar bandák, akiket elítél a közvélemény egy része, ennek ellenére mégis töretlenül hasítanak előre akár a hazai, akár a nemzetközi porondon. Természetesen további javaslatokat, észrevételeket szívesen látunk!

Ektomorf

ektomorf_2015.jpgA Kalyi Jag óta nem lehet olyan kritikát előásni, ahol ne lehetne megtalálni akár említés szintjén is a brazil behatást (csakazértsem írom le a zenekar(ok), vagy a bizonyos, egyre jobban egy barátságos hobóra hasonlító személy nevét). Farkas Zotya a többszörös ellenszéllel mit sem törődve az európai groove szintér egyik vezető elemévé emelte az Ektomorfot. A már az USA felé is aktívan nyitó banda neve folyamatosan pörög a fanyalgó hangok ellenére is.

Dalriada

dalriada2015.jpgAz a bizonyos "Ürgebőrbe varrt parasztmetal". A magyar folk metal egyik, ha nem "a" vezető bandája is folyton megkapja a magáét a tradicionális hangvételű népi metalja mellé, akárhogy is próbálkoznak. Nem nehéz benyelni ezt a stílust, az egyértelmű, viszont élből elutasítani sem érdemes. Természetesen a srácok (és lány) a kritikákkal mit sem törődve folyamatosan járják a kontinenst, miközben sorra szállítják a jóféle lemezeket - közönség nélkül nehezen menne.

Hooligans

hooligans_01-600x600.jpgCsipáék is a növekvő népszerűség mellé kapták egyfajta keserédes ajándékként a sötét oldal lázadóit is. Lehet őket is utálni, vagy mondani, hogy csajoknak való zene ez, meg hogy hol a keménység, de be kell látni: ők is ott vannak a magyar élvonalban. Ráadásul ezen a néven mindig is ez a könnyedebb stílus volt az irányadó számukra, így az elpuhulás vádja értelmét veszti. A sikert mi sem mutatja jobban, minthogy az utóbbi lemezeik sorra a MAHASZ lista csúcsán tanyáztak és egyértelműen ennek folyományaként a koncertek látogatottságára sem lehet panaszuk. Valamit csak jól csinálnak.

Ossian

ossian-promokepek-2015-1.jpgPaksi Endre és társai egy kis szünetet nem számítva már lassan 3 évtizede tolják az ipart (igaz, változó felállásban), így elkerülhetetlen, hogy ők is kapjanak egy jó adagot a megmondóktól. Lehet, hogy Endre nem egy Pavarotti, az is lehet, hogy a dalszövegek nem minden esetben találnak be, viszont kétségtelen, hogy a csillagjuk még messze nincs leáldozóban. "Mehetnek százak, jönnek ezrek..."

Tankcsapda

tankcsapda_promo_amerika_letoltheto_foto.jpgSokaknak az ugródeszka voltak a rockzene felé, egy részük mégis ma már az "Eladták magukat", "Rég fel kellett volna oszlaniuk", "Nem is rock, amit csinálnak" rigmusokkal támadják őket. De gondoljatok bele, hogy ők sem 20 évesek már, így Lukács sem fog feltétlen a szex, drog, rock and roll szentháromságnál leragadni. Szponzorok? Szerintem mindenki büszkén reklámozna egy céget, terméket, vagy bármit, hogyha valamennyi hasznot hozna neki a konyhára (aki mást mond, hazudik). És akkor nem említettük még a végtelen listát, amin a TCS zenéjére építő zenekarok hada figyel.

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr768282520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pikírt ódamondó · http://kocsma.blog.hu 2016.01.19. 12:31:11

Depresszió, Ismerős Arcok, Anti Fitness Club, Beatrice... és sokaknak lesz még sok ötlete, amiből nem ötös, de 21-es listát csinálhattok. ;)

theshattered 2016.01.19. 16:12:33

@pikírt ódamondó: Abban én is biztos vagyok, hogy lesz még ötlet bőven ;)

tudjukkik 2016.01.19. 17:27:55

Junkies, meg egy ilyen mero fost ;)

speirs 2016.01.19. 17:42:45

Az Ektomorfra nincs mi rosszat mondanom, ők talán megérdemelten lesznek azok külföldön, amik. Engem a zenéjük nem érdekel, de nyilvánvalóan csak azért nem olyan népszerűek itthon, mert a legtöbb rocker az jobbikos kis szarcsimbók és utálja a cigányokat. A többi zenekar ugyanolyan igénytelen a rockzenében, mint a tehetségkutatós idióták a popban. A Tankcsapda - bár mindig is Motörhead klön volt - de a múltja miatt azért megérdemli a tiszteletet. A (f)ossian pedig címszerepet kapna a "miért beteg a magyar metal" előadásban. Primitív zene, primitív szövegek, világmegváltónak gondolt sötét okoskodás,.

kubikos11 2016.01.19. 18:04:43

Berki II. Krisztián Emlékzenekar.

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2016.01.19. 18:14:06

Ezekben a listákban az a röhej, hogy például a Tankcsapda adta el a legtöbb rock lemezt az elmúlt húsz évben Magyarországon, és az egyetlen egy magyar formáció, akik Las Vegastól Röjtökmuzsajon át Kolozsvárig mindehol telt házat vonzanak.
Meg szeretem az listákat: már az ükapám is listáztázott anno, és arra sem büszek a család.

rnz 2016.01.19. 18:16:18

A hooligans még rocknak számít? :O :D

Valandil 2016.01.19. 18:16:37

"Nem is rock, amit csinálnak" - ebben van valami: időnként még mindig nagyon punkosan tud szólni a 'csapda.

Csumpitáz Alfréd 2016.01.19. 18:24:43

Ez de gyáva cikk... Lehoz egy listát, hogy "az utált zenekarok" és aztán nem győz benyalni nekik... Könyörgöm, még a Hooligansnál sem meri leírni, hogy szégyen, amit rockzene címén csinálnak?? Már az előző ilyen válogatásánál is vakartam a fejem, hogy ez így minek, de itt aztán végleg eldobtam az agyam.

pushup 2016.01.19. 18:42:28

ez mondjuk erős, hogy itt a tanksapka, meg a huligans egy kupacba lett söpörve ...ugye, nem kell mondani, melyik bandának lehet ez dehonesztáló

Slepy 2016.01.19. 18:46:36

@rnz: Mert volt amikor még annak számított?

Slepy 2016.01.19. 18:47:34

A TCS meg kölyök rock lett.

solesz · www.index.hu 2016.01.19. 18:56:02

A TCS zenéjére épülő egyik zenekar a TCS maga.
Az elején jól induló, mára önismétlésbe hajló.
Mindegyik felsorolt zenekar rendelkezik jó és rossz tulajdonsággal. Én nem is soroltam volna fel ide egyiket sem.
Talán a posztnak sincs igazán sok értelme.

solesz · www.index.hu 2016.01.19. 18:59:03

@Csibefogó: Az megvan, hogy a világon sok helyen magyar közönségnek zenélnek?
És klub szinten adnak "teltházas" koncertet?
Nem becsülöm le őket, de túlzásokba sem esek.

glammi76 2016.01.19. 19:29:17

A Hooligans egy nagy kalap szar...Aki hallotta őket Dance néven az Ördög vagy Angyal albummal,az tudja miről írok.Az Ossian Maróthy nélül szintén nulla,annak ott 1994ben vége lett.A Tanksapkát meg sosem csipáztam.

danpress 2016.01.19. 19:42:59

az, hogy valamire sokan kíváncsiak, még nem jelenti azt hogy jó.
pl. huligensz, vagy lédig aga.
az emberek barmok

létezőnick 2016.01.19. 19:45:46

@mtomi: Az Akelával mi a baj?

bandigyerek 2016.01.19. 19:57:49

a nyolcvanas években is gáz "őszinte-kőkemény" rockba ragadtak, Pl. Lord, ismerős arcok?

mtomi · http://utolsoejjel.blog.hu 2016.01.19. 20:00:25

@létezőnick: Szerintem semmi, de épp ez az, hogy sokan csak legyintenek rá.

eMJe 2016.01.19. 20:01:32

A Hooliganst nem értem, mindig is egy leszívott, lekrákogott turha banda voltak. Kislányoknak, meg másodlázadó anyukáknak zenélnek
TCS-nél elég meghallgatni a Legjobb mérget, aztán minden számukat hallottad.
Depressziót én is hiányolom :) Meg az Eddát, ha már a Hooligans is idefért, bár az előbbinek vannak férfiaknak készült zenéi is :D

tralalala 2016.01.19. 20:03:05

Fikázni mindig könnyű.

GregDzsi 2016.01.19. 20:10:08

Majd' 30 komment, és nem volt még KiSPáL?
Ma már a fikázás sem a régi:)

Zephyrous 2016.01.19. 20:12:30

Ebből a listából csak az Ossian jó.

Dr_utcai_arcos 2016.01.19. 20:16:34

@solesz: Amikor a zselék kikérték, hogy a Kelli femili a múltkor is telt házas koncertet adott. Egy 25.kerületi művházban 200 fő előtt. Háháhháááá...

knowledge tree 2016.01.19. 20:22:17

@tralalala: dicsérni ugyanolyan könnyű (lenne)

nicnk 2016.01.19. 20:23:02

Ki is írta a cikket? Valószínűleg soha az életben nem tesz le annyit az asztalra, mint Lukács vagy Paksi egy nap alatt... 25-30 év múlva már azt se tudja, hogy posztokat írt valaha...

Sajnos az a gond, hogy a mai média szerint, klasz dolog a fikázás...

Miért nem ír inkább olyan cikket, hogy "25-30 éve rockzenészek, akik hagynak maguk után értéket" és nem csak SZ@RT és fikázást.

gizmo26666 2016.01.19. 20:38:49

Hooligans: nemtom ez a 4 butzeráns műmájer miért néz ki úgy, mintha igazi zenészek lennének. Ez az átbaszás máér eleve faszkorbácsot ér, és akkor még nem is beszéltünk a zenéjükről, pl.:

www.youtube.com/watch?v=0FhOORAwzV0

caseyjones 2016.01.19. 20:43:25

Intim Torna Illegál? :D

Toolfan 2016.01.19. 20:46:47

@nicnk: Végre valaki..... !!!
Aki ezt írta, ne hallgasson rockot, és hagyja béként azt, aki rockot/metalt hallgat!!!

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2016.01.19. 21:13:31

@solesz: Én tavaly a márciusi 21-diki stuttgarti koncertjükön voltam ott. Több ezren voltak, egy csomóan be sem fértek, és nem csak magyarok voltak ott.
Amúgy meg lehet utánuk csinálni, egyébként gyülölöm a gyülölködést és a listázás.

létezőnick 2016.01.19. 21:30:16

@panaszmuki: Tőled is kérdem: Akelával mi a baj? Vagy csak eszedbe jutott egy együttesnév a wellhellon kívül és ideírtad?

Gringo 2016.01.19. 21:49:58

Szerintetek tömegesen utálják az emberek ezeket a bandákat? Akkor ki veszi a lemezeiket, kik mennek a koncertjeikre?

Egy Pataki Attila tízezer emberből 9999-nél utálatot vált ki (sajnos lejáratva ezzel az EDDA-t is), jogosan. Ő miért nincs a listán?

rnz 2016.01.19. 22:09:38

@Slepy: Lásd a lista neve. Azért a metált elég gyorsan kizárhatjuk... :)

ifjú padavan 2016.01.19. 22:34:26

Én a Lordot nem értettem soha mit szeretnek rajta ennyien.

Egyallampolgar 2016.01.19. 22:43:41

E milyen poszt?

Nyilván a népszerűség és az utáltság kéz a kézben jár. De akkor talán tényleg lehetett volna egy poszt a legfontosabb magyar rock/metal zenekarokról. De ez... Hooligans? Hooligans? Az miért rock/metal? Mert van rajtuk tetkó?
"Csipáék is a növekvő népszerűség mellé" nem volt nekik ilyen. Az ízléstelen prolik megkapták őket a pofájukba a kereskedelmi média pöcegödréből.
" mondani, hogy csajoknak való zene ez," ?? csajoknak? Miért való ez csajoknak? A hányingerkeltő nyávogás a szivárványról az miért való csajoknak?

"de be kell látni: ők is ott vannak a magyar élvonalban"
Amennyiben Hajdu Péter, BerkiVasaltKrisztián élvonal. Pont ott vannak ők is.

"A sikert mi sem mutatja jobban, minthogy az utóbbi lemezeik sorra a MAHASZ lista csúcsán tanyáztak."
Nagy szart. Ha lenne az írónak esze tudná: A MAHASZ lista helyezettséghez ma már olyan kevés lemez eladása elég, hogy azt a kiadó megoldja saját magának, hogy utána ilyen hülye posterek emlegessék a védencet. Persze lehet lemezt ma már csak a Hooligans hallgató idióta vesz aki nem ismeri az internet-et.

brmbolec 2016.01.19. 23:08:30

az öt leginkább utált dobozos tej,
az öt leginkább utált kinyomós sajt,
az öt leginkább utált herélt vakondok,

nagy baromság ez mind....

Rokkantnyugdíjaspornósztár 2016.01.19. 23:28:37

Miért van a férfi rokik 90%-ának Koncz Zsuzsa haja?

Zephyrous 2016.01.19. 23:38:58

A Leander és a Subscribe is mehetett volna a listára, szépen elkurvultak.

Infamous 2016.01.19. 23:51:36

Junkies,Depresszio,Zorall

Mammy 2016.01.19. 23:54:38

A legutáltabb nincs is jelen a listában!!!
Van egy feltörekvő banda, akit a szakma egyik fele - a kicsik - azért utálnak, mert elhaladtak mellettük, a nagyok pedig azért, mert konkurencia nekik!
A média is utálja őket, mert bármit tesznek: soha egy cikket le nem hoznának róluk, még akkor sem, ha az eseményről egyébként beszámolnak!
És bár akik elmentek a koncertjeikre, többnyire visszatérnek, de a potenciális közönségüknek így is csak töredéke ismeri őket, vagyis a többiek - ha nem is utálják, de - még nem kedvelik őket!
Vagyis kijelenthetjük: jelenleg a legutáltabb zenekar a Bermuda RockbanD!!!
Köszönet annak a több mint 3000 embernek, akik a Facebookon másképp gondolták - találkozzunk a küzdőtéren, és szeressük tovább az utálkozókat!

GépBalta 2016.01.20. 00:39:09

Dalriadán egyszer nagyon részegen olyan pogót indítottunk, hogy szerintem a zenekar sem értette, minek táncol több száz ember a Walesi bárdokra, kora délután. :)

gerithegreat88 2016.01.20. 01:53:30

Ejha. Minden köcsög blogol mostanság?

cardiobascuralis 2016.01.20. 02:47:42

"az európai groove szintér egyik vezető elemévé emelte az Ektomorfot"
Max. szeretné.
De leginkább a kutya nem ismeri őket külföldön.

"ők is ott vannak a magyar élvonalban" - max. szeretnének. Pedig régen tényleg jó zenét csináltak, most meg hányást.

"az utóbbi lemezeik sorra a MAHASZ lista csúcsán tanyáztak" - mekkora példányszámmal?
Melyik hü.lye vesz ma már lemezt?

"Mehetnek százak, jönnek ezrek..." - valamint "Mármeghívó"...
(De ők tényleg jók, Paksi minden baromsága ellenére, Rubcsics meg az egyik legjobb és méltatlanul el nem ismert magyar gitáros, és már 22 éve is jó volt, én akkor láttam először a Senecában, haragudtam is Paksira, hogy szétrobbantotta azt a kurv@ jó kis progresszívrock-bandát.)

A Tankcsapda régen kurv@ jó volt, ma meg már gagyi. A régi számaik ma is ütnek, ha a maiakkal kísérleteztek volna 1990 táján, ma autót szerelnének Debrecenben, visszaemlékezve a szép napokra, amikor 30-40 ember is volt a koncerteken. Mind a 3-szor.

cardiobascuralis 2016.01.20. 02:50:30

@speirs:
Nem, az Ektomorfot azért nem szeretik itthon, mert nem jó, 12 egy tucat banda.
Külföldön meg kb. az igaz rájuk, amit az Ossianról írtál: gyenge, hatásvadász, buta szövegek, ráadásul pocsék angolsággal előadva.

Palkó Demeter 2016.01.20. 02:55:32

A Hooligans nem rock. Nyálas szar amit csinálnak. Hiányolom a listáról a mai Eddát élen a dáridózó, maffiózókkal haverkodó, ufómániás Patakyval. Az Ektomorf szerintem nem rossz. Őket levenném a listáról. Az Ossian is jó bár inkább a régebbi dalaikat kedvelem. Őket is levenném a listáról. A TCS kb a 90-es évekig volt jó. Én feltenném még a listára a Junkiest. A Szekeres Andrásnak borzalmas a hangja. Meg a Depressziót is mert számomra tucatrock amit csinálnak. Unalmasak.

cardiobascuralis 2016.01.20. 02:58:25

@Csibefogó:
Ez a ház méretétől függ.
Láttam már akkora házat, amiben én is telt házat vonzanék, ha fellépnék bármilyen zenével (pláne hogy valamennyire még zenélek is :-).

Azért ma már a Tankcsapda sem csinálna háromszoros telt házakat a PeCsában, nem véletlen, hogy az utóbbi években nem ott léptek fel Budapesten, hanem jóval kisebb helyeken.

@pushup:
Pedig volt időszak, amikor egy színpadon játszottak, és ugyanaz a közönség ugyanúgy szerette mindkettőt.
Igaz, akkor még PG basszusozott náluk.

@glammi76:
A Dance még egy másik zenekar volt, szegény (azóta meghalt) Révi Józsi volt az agy, és talán még Zana (Ganxta) dobolt a lemezen.
(Egyébként a basszusgitárost kivéve a szerencsi Ramszesz zenekar, amiből először Csipát csábítottal el Révi a Dance-be énekelni, majd Endit, aztán jött Tibi is.)

cardiobascuralis 2016.01.20. 03:08:07

@Slepy:
Volt.

@létezőnick:
Az, hogy már rég nem Gyuszika írja a számokat, meg nem Pávcsi bőgőzik.

@ifjú padavan:
Régen (még amikor Sipőcz Ernő énekelt Pohl Misi helyett) jók voltak.
Utána kissé gyengék (mikor új számokat írtak, és a régieket elhagyták), ma meg így vén fejjel már röhejesek.

@Mammy:
Te, ezt a bandát a családtagjaikon kívül a kutya nem ismeri.
Budapesten hetente 300 ilyen játszik.
Egyébként nem lehet, hogy azért nem írnak róluk, mert simán csak szarok?
Már ez a név is gagyi. 40 éve még talán elment volna, de 2016-ot írunk.

nemecsek ernő áruló 2016.01.20. 06:18:00

@Csumpitáz Alfréd: "Te megerőszakolod, megölöd a rock zenét. Könyörgöm! Keith Richards forog a sírjában. Pedig az ipse még nem is halt meg!!!" ;)

púdó 2016.01.20. 07:02:21

ha egy zenekar változtat - utáljuk pl.metallica
ha egy zenekar nem változtat utáljuk - pl.ac/dc,tcs
ha van rajta sapka azért,ha nincs azért...
szánalmas.

Phteven 2016.01.20. 07:53:28

A Hooligans mióta rock zene?! Tovább nem is elemezném, a többiek már leírták. Pffff...

A Tankcsapda szép, jó, de én valahogy kinőttem belőle. Az első 3-4 lemezt még megvettem, de azóta mintha végtelen ciklusba keveredtek volna. Persze ettől még jól csinálják amit csinálnak.

Pedig hányszor megfogadtam már, hogy az "x legjobban" típusú írásokat nem nyitom ki! Hasonlóan a "nem hiszi(ed) el" típusúakhoz.

dezgri 2016.01.20. 10:13:30

@speirs: "mert a legtöbb rocker az jobbikos kis szarcsimbók és utálja a cigányokat.!

bizonyára azért, mert "kivívták" maguknak ezt a vívmányt!!

2016.01.20. 10:50:19

Köszönöm a tippet, meg fogom hallgatni az Ektomorf-ot, mert a másik 4-ből 3 jó zenéje vagy jó, vagy valamikor jó volt.

Slepy 2016.01.20. 14:56:26

@rnz: @cardiobascuralis: Nekem már az is furcsa, hogy egy rockzenékkel is foglalkozó blogon viszontlátom a Hooligans-t. :)

Slepy 2016.01.20. 14:57:37

Azért egy ilyen listán ott lenne a helye a Piramisnak is.

Slepy 2016.01.20. 15:28:00

@danpress: Az a baj az emberekkel, hogy be van szűkülve a látókörük. Azt hiszik csak azok a zenék léteznek amit a ker. rádiók adagolnak a fülükbe nap mint nap.

Slepy 2016.01.20. 15:33:47

Meg még ott van a másik nagy "kedvencem" a Prognózis. :)

2016.01.20. 16:12:41

@Slepy:
A közeli ismerőseim közül senki sem hallgat hagyományos rádió adást.

Palkó Demeter 2016.01.20. 18:23:18

Itt többen szidták a Lordot. Szerintem nincs igazuk. A Lord szerintem most is jó és hiteles.

Slepy 2016.01.20. 19:00:54

@nagybalfasz: Nagyon helyes. :)
Az Ektomorf-ot pedig én is csak ajánlani tudom. Elsősorban a Kalyi Jag albumot ami sokaknál kiverte a biztosítékot. Illetve érdemes még belefülelni a Destroy, és a Black Flag albumokba.

Gekko 2016.01.20. 21:04:10

@solesz: Ja, ha így nézzük az AC/DC is ugyan azt az új lemezt adja ki két évente... Amúgy mit szeretnél, sasszézzanak a műfajok között mint a Pataki? TCS mulatóst?
Ha valami fasza és működik, nem kell izzadva elb@szni...

Csb 2016.01.21. 14:51:33

Kérem szépen, az nem úgy van, hogy "Mehetnek százak, jönnek ezrek...", hanem "Elhagynak százak, jönnek ezrek...".

Idézni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy célszerű! ;)

Az Ossian néhány dalának szövege tényleg elég bugyuta, de a többi dalé kárpótol. Számomra Paksi a leghitelesebb a magyar rockzenében. Nem a leggázabb szövegeiből kell megítélni (pl. Sörivó, Rock katonái, stb.), mert van mellette bőven más. Egy hevenyészett szubjektív lista:

Amikor még
Külvárosi álmok
A magam útját járom
Ha te ott leszel velem
Végzetem a kezdettől
Szikrák a szélben
15 perc
Mire megvirrad
A pokolnál hangosabb
Viharban létezett
Értünk száll
Nincs válasz
A törvényen kívüli
Rocker vagyok - ez pl. konkrétan rocker himnusz lehetne.

Valahol a legtöbb rock dal szövege megmosolyogtató, naiv vagy csak üres. Az Ossian dalai között nagyon sok van, ami szól is valamiről.

Judgement42 2016.01.21. 15:26:19

Ez mégis micsoda? Egy újságcikk? Tartalmatlan, de ezt még meg lehet emészteni. De ez az arcbamászóan töketlen hangvétel. Miért is volt szükség erre az írásra?
Pár szó egy-egy formációról, de se érdekes megvilágítás, se velős magánvélemény. Hánynom kell.
Hooligans? Ha már idekerültek ezek a nevek, kapják meg a magukét, vagy állj ki mellettük, de ez a maszatolás ami itt folyik, kiábrándító. Remélem ezért itt nem jár fizetés.

**Valcsa** · http://zenefuleimnek.blog.hu 2016.01.21. 18:15:13

@pikírt ódamondó: Akkor az Anti Fitness Club utálóknak jó hír, hogy feloszlottak, nincs többé AFC, meg lehet nyugodni.

A cikk írójával semmi baj nincs, elvégre azokat a zenekarokat gyűjtötte össze, akiket sokan utálnak (és ezzel egyet is értek, én is rengetegszer hallom, az Ossian és Ektomorf kivételével, hogy fikázzák ezeket a bandákat). Az meg miért olyan nagy baj, ha neki meg tetszenek ezek a zenekarok? Nem vagyunk egyformák, egészségére, szerintem senkinek sem fáj.

A Dalriadát övező utálatot mondjuk én nem értem, szerintem műfajukon belül igenis minőségi zenét csinálnak, és a Tankcsapda esetében is így vagyok - lehet, hogy az utóbbi években több a támogatójuk (pl. MOL-együttműködés, stb), de legalább megmaradtak a zenélésnél, és nem mentek el zsűrizni a harmincadik féle tehetségkutatóba, jó pénzért, nem mentek bohócot csinálni magukból az "Ezek megőrültek" típusú műsorokba, stb. Nekem az új albumaik is tetszenek, nem játszhatják még mindig ugyanazt a zenét, mint ezelőtt 20 évvel, mert akkor meg az lenne a baja mindenkinek velük, hogy megrekedtek azon a szinten, és képtelenek változtatni... Egyik embernek nem tetszik, másiknak meg igen - nem lehet olyat csinálni, ami a világon mindenkinek megfelel. Nem is kell. Akinek nem tetszik, hallgasson mást, nem kötelező velük foglalkozni, még csak fikázás szintjén sem.

autumn33 2016.01.21. 18:27:22

@Csb: pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy "érdemes"... ha már pontosak vagyunk

caseyjones 2016.02.20. 16:35:24

@gizmo26666: De ez a szám legalább akkor készült, amikor a Viva TV még normális zenéket játszott.

Lumpen Stikli 2016.06.12. 12:57:18

Na igen!Mitől utáljuk,avagy szeretjük a zenekart?Megjelenésük;a zenéjük;a szövegük;a sikerük;a magánéletben vállalt szerep (gondolok itt pont Patakyra,aki nem(csak) a színpadon ontja a hülyeséget,s inkább innen van az ellenszenv egyesekben);konkurenciaként más zenekarral szemben ( a magyarokra jellemző irigységgel nézve rájuk);elkövettek valami ember ellenes bűnt;netán régóta vannak a pályán;unalmasak a koncertjeik (Hooligans);avagy csak azért,mert a szomszéd gyerek az unásig bömbölteti?Azt hiszem ez a "cikk" csak arra késztet embereket,hogy mondjunk rosszat valakiről,akit nem is ismerünk,mert az baromira megy mindenkinek!...és mégis vitték valamire!Vajon miért?Mert nem mindenki bumburnyák módon gondolkodik!

Timii00 2016.06.20. 12:59:18

Hogy került ide az Ossian?? Pénteken voltam és szemmel látható volt az, hogy az Ossianon rengetegen voltak így (kb.) 30 év után is, mint a Szkítián:) egyáltalán nem tudom megérteni azt, hogy a "leginkább" utáltakhoz sorolják, még mindig többen szeretik mint utáljak, és az aki igazi magyar ember az őket hallgatja, mivel ezen nőttünk fel, így fel sem tudom ezt fogni, és a gyerekek és az unokák is ezen fognak felnőni!! És ez az érvelés? Te jó isten! Ez semmi, csak úgy mondtak valami ami nem is mondható negatívnak sem. Máskor ha bármilyen zenekart kritizálnak akkor legalább valami értelmes legyen könyörgöm. Csak azért rossz mert ez az élni akarásra biztat? Nem pedig arra, hogy feladom, meghalok, vége?? Sikerült rendesen felidegesíteni. Köszönöm.

Timii00 2016.06.20. 13:08:20

@glammi76: Ha láttad volna mennyien voltak pénteken még mindig és mekkora hangulat volt, nem ezt mondanád:) szerintem nézz utána mielőtt ilyen szintű véleményt nyilvánítanál :)

illem3333 2017.08.31. 08:42:54

@Slepy: Igen, felemelő érzés tízéves gyereket hallani :"Telefonon rendeletem az éjjel....."

josé73 2018.01.03. 13:39:24

Telefonon rendeltem az éjjel egy sajtos pizzát,
én csak ültem a széken, és vártam a futárt.
Csenget és visszaad, a dobozon ott a szórólap,
csenget és visszaad, lemaradt a szósz meg a füstölt sajt.

Asztalon a kóla, kezdődhet a nagy vacsora,
addig zabálok, míg ki nem szabadul a róka.
Az öcsém velem tart, nem bírja már tovább,
rendel nekem egy akciós pitát.

josé73 2018.01.03. 13:40:41

Na, itt a TCS kölyökrock dalszövege...

Slepy 2018.01.04. 12:13:02

@illem3333: @josé73:

"Slepy 2016.01.19. 18:47:34
A TCS meg kölyök rock lett."
Mondom LETT! Ti meg idecitáltok egy 1992-es dalt amikor még én is bírtam a TCS-t.

josé73 2018.01.09. 09:26:41

A Bróker-himnusz refrénje:

Bróker vagyok, vállalom,
a nyereséget elcsalom.
Kamatot emel a tőzsde, a bank,
spekulálok, ez nagy vabank.

A Moby Dick Ugass, kutyájából:

Nem vagy te pitbull, csak egy ír szetter,
érted is eljön majd a gyepmester.
Egyél egy kolbáááászt!

Ne haragudj, Slepy, de ezeket az átiratokat kb. 20 éve alkottam, amikor egy hobbizenekar megkért, hogy ismert rock- és metalszerzemények teljes szövegét (vagy részleteit, refrénjeit) igazítsam humorosra. Egyáltalán nem akarlak velük bosszantani senkit, ezeket a zenekarokat én is rengeteget hallgattam. Az ember (többnyire) azt parodizálja, amit kedvel, amivel azonosulni tud.

Slepy 2018.01.09. 22:10:34

@josé73: Nem haragszok és nem bosszantasz. Bár csak ezen a vonalon maradt volna az IHM is.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum