RockStation

Twenty Nails – The Mirror Crack’d - The Waiting Ones-dalpremier

Megjelent a For Those Who Love To Be On the Road című első album

2020. november 11. - sunthatneversets

two_01_press_002_hahn_petra.jpg

A For Those Who Love To Be On the Road címmel jelenik meg a számos hazai metálzenekarból ismert Kovács Attila The Waiting Ones elnevezésű projektjének első albuma. A lemezről nálunk a Twenty Nails – The Mirror Crack’d című tételt hallgathatjátok meg alább. /Fotó: Hahn Petra/

„Ne a tükröt átkozd, ha a képed ferde!” – írta Gogol a Revizorban. Az én képem pedig sok szempontból elég ferde volt 2014 környékén. Mivel a Superbutt utolsó felállása akkor már csak papíron létezett, felnőtt életem egyetlen olyan éve volt ez, amikor egyáltalán nem játszottam semmilyen zenekarban, és nem is írtam valami sokat. A Varso legkorábbi dalainak újrafelvétele mellett talán három-négy számot hoztam össze akkoriban, ez az egyik közülük. Eredetileg lett volna szövege, ami a rosszul öregedő ráncos lázadókról, az „én nem változom” hamisságát kövéren és kopaszon is hatalmas pátosszal éneklőkről szólt. Félig megírtam, létezik is egy részben felénekelt változat, de ahogy telt az idő, egyre kevésbé éreztem helyesnek, hogy dalok formájában ítélkezzem mások fölött – épp elegen teszik ezt nélkülem is. A zene viszont, melyben a Godflesh és a Recoil iránti rajongásom egyaránt visszaköszön, megmaradt". - mondta el Attila a dalról.

"A For Those Who Love To Be On The Road száz százalékig szólólemez abban az értelemben, hogy minden hangszerszólamot magam írtam és rögzítettem, emellett az én munkám a keverés, a master, és a borító is. Vendégek nincsenek. Elsőre ez tűnt kézenfekvő megoldásnak, hiszen ha már szólóprojektről van szó, legyen tényleg az.

A későbbiekben megjelenő lemezeken ez nem feltétlenül marad így, hiszen egy-egy korszak lenyomataként minden anyag némileg - vagy nagyon - eltérő zenét rejt majd: lesz black metalosabb anyag, de akár az elektro / ambient határvidékére is kalandozom majd, a totális zenei szabadság jegyében. A később megjelenő anyagok egy részénél szándékomban áll olyan zenésztársak felkérése némi közreműködésre, akikkel álltunk már együtt színpadon - meg persze olyanoké is, akikkel még nem, de ez majd derüljön ki akkor." 

A teljes lemez meghallgatható a The Waiting Ones Bandcamp-oldalán, ahonnan letölthető a digitális változat teljes booklettel együtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr2216280194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum