RockStation

Hétvégére egy kis The Pretty Reckless?- Ismét itt egy Unplugged verziós dal

2021. szeptember 19. - Elisorne

tprdeathbyrockandroll.jpg

Taylor Momsen hangja nekem az akusztikus verziós dalaikban tetszik a legjobban. Így aztán igazán megörültem amikor láttam, hogy a Only Love Can Save Me Now is kapott egy ilyen verziót, amelyhez készült videó is. Nagyon szép, tiszta hangja van, kellemes hallgatni. Évekkel ezelőtt futottam bele egy akusztikus dalukba, ami sajnos szinte sehol sem fellelhető, pedig szerintem az egyik legjobb, de azóta is serényen kárpótolnak. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr8216692248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum