RockStation

Prosztatarákja volt Rob Halfordnak, felépülőben van a legenda

2021. október 16. - theshattered

judaspriest-6.jpgSzinte fű alatt (legalábbis nem híresztelte), de átesett a prosztatarákon a Judas Priest énekese. Rob Halfordnál még 2020 tavaszán diagnosztizálták a betegséget, az ezzel folytatott harcot az önéletrajzi könyvének frissített (angol nyelvű) kiadásába már beépítette.

Rob Halford: "Egy éve átestem a magam kis harcán, de már túl vagyok rajta, hála Istennek már gyógyulóban vagyok belőle. Ez akkor történt, amikor mindannyian be voltunk zárva. Minden okkal történik, már amennyire az idő maga rendezi el az eseményeket. Mérhetetlenül hálás vagyok, hogy itt lehetek az életem ezen szakaszában és még mindig azt csinálhatom, amit a legjobban szeretek."

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr4416723322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum