RockStation

Prika Amaral lesz a Nervosa énekese

2023. március 29. - theshattered

nervosa-2023.jpgÚjra énekesként és nem háttérvokálosként áll a mikrofon mögé a Nervosa egyetlen állandó tagja, az alapító gitáros Prika Amaral. A mostanában Amaral körül többszörösen is kicserélődött csapat, hogy bizonyítsa, azért van élet körülöttük, bemutatta a legújabb dalát, az Endless Ambitiont, melyhez videó is készült.

Prika Amaral: "Hatalmas kihívás volt ez nekem. Nem terveztem, vagy számítottam rá, de mivel már másodjára cseréltünk énekest, nem akartam ezen megint átesni, úgy döntöttem, hogy megpróbálom azt, amit már a Nervosa kezdeti időszakától mondanak nekem: hogy énekes legyek. Korábban többen mondták nekem, nincs meg a technikám hozzá, illetve az énekstílusom károsítja a torkomat, beletörődtem, hogy nem lesz ebből semmi. De most, hogy az elmúlt pár hónapban sikerült éneklési technikákat tanulnom, rá kellett jönnöm, hogy igen, mindig is megvolt a technikám és magabiztosan vágok neki ennek az új kalandnak, amit rettentően élvezek."

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr3918083248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum