RockStation

Jay Weinberg, a Slipknot ex-dobosa megtörte a csendet

2023. november 12. - KoaX

399964696_741172741384363_6938176556591539922_n.jpgAz elmúlt napokban hatalmas port kavart, hogy a Slipknot egy újabb, mondhatni oszlopos tagjától vált meg. Jay Weinberg játékára külső szemmel semmi panasz nem lehet, ellenben az események azt mutatják, hogy a zenekaron belül erről már megoszlottak a vélemények és menesztették a dobost. Jay "búcsúzik".

"Néha elgondolkodom azon, milyen lenne, ha meglátogatnám a tágra nyílt szemű, 10 éves énemet – aki fülig beleszeret egy új és izgalmas hangzásba és kultúrába, és elmesélnék neki mindent az elmúlt 10 évről. Még a legnehezebb napokon is szeretném azt hinni, hogy izgatott lesz a számára váró kalandtól. Összetört a szívem és elsötétült minden, amikor megkaptam november 5-én reggel azt a bizonyos telefonhívást; amelynek híréről a legtöbben nem sokkal később értesültek. Mindazonáltal lenyűgözött – és igazán hálás vagyok érte – a szeretet és a támogatás áradása, amelyet ettől a hihetetlen közösségtől kaptam, amelyet alkotó és művészi otthonomnak tekintek. Ez nem annak az utazásnak a vége, amelyről álmodtam, és ami mellett elköteleztem magam, távolról sem. De a zűrzavar és a szomorúság ellenére van valami, ami ugyanannyi vigaszt nyújt. Sokaknak, akik ezt olvassák: 10 évvel ezelőtt még nem ismertük egymást. És most mi vagyunk. Ezért olyan módon vagyok hálás, amit soha nem fogok tudni teljesen kifejezni. Imádok dobolni. Mindig is szeretni fogok dobolni. Mindig is rajongani fogok a zenéért, a művészetért és a kreatív kifejezésért. Ezen soha semmi nem fog változtatni. Nem tudom, hogyan, és nem tudom mikor, de alig várom, hogy hangos, szenvedélyes és szívhez szóló zenét alkossak, amit újra együtt élvezhetünk. Addig is tudd, hogy egy életre szóló öröm volt veled tölteni az elmúlt 10 évet, osztozni a zenei és művészeti világ e különleges szeglete iránti szeretetünkben. Ez még nem a vég, és nagyon izgatott vagyok, hogy felfedezhetem, mit tartogat számunkra a jövő. Köszönöm."

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr7118256615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum