RockStation

Valahol a kondér legalján - Megjelent a Mákos Gubanc első lemeze

2021. november 25. - sunthatneversets

img_0404.JPG

Szőke Ákos (Combcsont zenekar) a teljes zenekaros fellépések mellett elkezdte egyszálgitáros projektjét, mert az idő haladtával megszülettek olyan dalok is, amik nem férnek bele az együttes repertoárjába. Így született meg a Mákos Gubanc és az első nagylemez.

"Sok gondolat fogalmazódott meg bennem az elmúlt pár évben, sok GUBANC, amiket szeretnék kibogozni! Elszállós dallamaival és elrugaszkodott szövegeivel, néhol lágy, néhol rekedtes orgánumával bizton mindenkit elrepít és összegubancol kicsit. A lemez 15 dalt tartalmaz, az összes hangszeren én játszom, én vettem fel és kevertem meg a dalokat. A vizuális anyagokat Faragó Gergő csinálta, inspirációim: Hiperkarma, Nyers, Blabla, 30y, Quimby, Phil Collins, The Outfield, The Cure, The Police"

Ákos november 27-én szombaton koncertezik a Barhole Music pubban a Basket case nevű magyar Green Day tribute zenekar társaságában. További infók a koncertről ITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr3916763608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum