RockStation

Megtaláltuk a System Of A Down legfiatalabb rajongóját!

2008. január 30. - SAABI

Az alábbi video ékes bizonyítékul szolgál arra, hogy a rockzenével való ismerkedést nem lehet elég korán kezdeni.

 

Ladies and Gentlemen! We're proud to pronounce:
 System Of A Down: Chop Suey!

 

 

Szerkesztői közlemény: gyakorló Apaként én alapvetően ellenzem a kisgyermekek idegrendszerének rockzene általi terhelését, mert poénnak jó ezt elismerem, de nem vagyok benne biztos, hogy helyes dolog két évesen System Of A Down -ra léggitározni. Ámbár ha a gyereknek nincs kifogása ellene... :o)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr66317524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.30. 10:28:55

a kis szaros hogy nyomja ...xD

Kavics 2008.01.30. 10:38:30

Mért ne lenne jó a gyereknek a Rock zene?
A hangerővel óvatos lennék, de ezenkivül szerintem mehet...

laurelin 2008.01.30. 14:31:07

Szerintem a rocktól sem sérül a lelkivilága, inkább halgattatnék vele rockot, mint sok más mainstreemebb zenét. Persze azok között is van jó, mint ahogy a rockból is van rossz.

SAABI · http://rockstation.blog.hu 2008.01.30. 14:43:59

Hát csak azért protestálok ellene, mert ismerek olyan gyereket (konkrétan az enyém), akit még Thomas a gőzmozdony is leterhel idegileg... persze a gyerekek sem egyformák.

ciki 2008.01.31. 01:46:58

A gyerek nem hülye azt csinálja, ami neki jól esik.
Ha nem esik neki jól, nem csinálja.
Pont.

ciki 2008.01.31. 08:43:05

Mondjuk az enyémek Halász Jutkán nőttek fel, de néha kaptak Ramonest + Sex Pistolst is. :)

AnyuEztVeddMeg · https://www.anyueztveddmeg.hu 2008.01.31. 09:20:00

Őstehetség!Fiam 5 éves, de csak az ilyeneket szereti. Kemény zenék mennek játék közben is, hogy meglegyen a kellő hangulat :-) Azt mondta filmrendező lesz.
Próbáltam neki Halász Jutkát, amit én is szerettem anno, de elszaladt...:-(Ilyen világ lesz ez kérem.

Ayta 2008.01.31. 19:10:30

Szerintem jól csinálja a kissrác
A rock zene nem tudom milyen hatással van a gyerekekre de én 4 éves korom óta hallgattam metalicskát és hasonlókat még se lett semmi bajom. Másik hogy a gyerekek agyának szüksége van stimulációra és a rock mint komplexebb hangzás szerintem megfelel a kritériumnak mint ply egy bizonyos gyerek tv amitől még nekem is csak a nyálam csorgott az agyblokkolástól. Szerintem.

SAABI · http://rockstation.blog.hu 2008.01.31. 22:06:08

Jól van megadom magam: hallgasson a gyerek rockzenét, ha bírja. De a hangerővel azért vigyázni! :o)

Laczkó 2008.02.02. 08:46:30

3 éves volt a nagyobbik lányom a mikor a chemical brothers legkeményebb "duc duc"-a szolt a kocsiban,miközben takaritottam porszivoztam a kocsit,gyerek bemászot csontig tekerte a hangerőt (2 x 300 w by helix) és amig az az egy szám ment nem engedte letekerni,cserébe széles jókedvüen tombolt.
ma 8 éves, osztályelső,és tökéletes hallással rendelkezik..

Lazarus 2008.02.29. 14:57:53

Hát..szerintem,ha a kissrácnak megmutatják majd 15 év múlva ezt a videót,nagyon büszke lesz.Ugyanis szerintem ebből a fiúcskából addigra zenész lesz,az tuti.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum