RockStation

Bill és Ted visszatértek! És.....

2021. június 30. - KoaX

bill.jpg

Nos, ritka az, hogy filmajánlót írunk. Oké, koncertfilmekről szoktunk írni, hogy érdemes-e megnézni vagy szenvedni fogsz az adott alkotás közben. Azonban most egy gyerekkori kedvencünk került elő a rock zene nagyjaival. Megnéztük a Bill és Ted - Arccal A Zenébe című filmremeket. 

Valamiért az én korosztályomban (33) ez egy kultikus film. Emlékszem, hogy marhára pörögtem rajta gyerekkoromban. A legelső film is bejött, amikor történelmi személyeket gyűjtött össze a két balfék, hogy ne bukjanak meg, és a második rész is bejött, amikor a haláli túrán vettek részt. Így egyértelmű volt, hogy elkezdtem pörögni azon, hogy jön a legújabb rész, amiben ráadásul a zene még nagyobb hangsúlyt kap, mint korábban. Ugyanis A DALlal (nem, nem Nagy Feróval és Labancz Lillával) menekül meg a Föld a pusztulástól, amit Preston és Logan alkot meg. Nincs más hátra, dőljünk hátra és nézzük meg, hogyan alkotják meg a szerzeményt.

Az előző film óta eltel harminc év, szóval egyértelmű volt, hogy Bill és Ted felnőttek a Hercegnőkkel pedig családot alapítottak. Mi több...APA lett mind a két félnótás metalrajongó. Keanu Reeves és Alex Winter eszméletlen jól hozza a két felnőtt gyereklelkű metalos karakterét a mai napig. Lelövöm a poént. Nem nyúltam a telefonom után a film alatt egy percig sem, ami azért marha nagy szó manapság. Innen következik, hogy szerintem ez a film iszonyatosan király. De hát milyen is lehetne egy film, amihez a Mastodon adja pl. az egyik dalt, és nem mellesleg feltűnik benne komolyabb szerepben Hendrix is. A Földet a pusztulás fenyegeti és nincs más, tényleg szükség van most már a DAL-ra, ami elhozza a teljes békét az emberiség számára. Természetesen a két srác az elmúlt 25-30 év alatt nem volt képes összehozni ezt a dalt, ennek következménye, hogy az életük családterápiára szorul és válságban a házasságuk, de ők hisznek magukban. Azonban mégsem kezdik el írni a dalt, hanem az időben utazgatva megpróbálják saját maguktól megszerezni azt. Itt azért vannak igen mókás jelenetek, amiken én igen jót röhögtem. Aztán, hogy sikerül-e megkaparintani a megfelelő akkordokat az....Nem kérdés...úgy is tudják, hogy happy end lesz a vége.

Féltem tőle, hogy az lesz ezzel a filmmel, mint a Mortal Kombat mozival, de pozitívan csalódtam. Lekötött, szórakoztatott, nosztalgiáztam. Számomra két dolog jelzi, hogy tetszik-e egy film. Az első a már említett dolog, hogy nem nyúlok a telefon után. A második pedig, hogy elhiszem, hogy Bill-t és Ted-et nézem, nem Alexet és Keanu-t. Végig a story-ban tudtam maradni. Ha akartok egy jó kis szórakoztató filmet nézni, amiben akár a kedvenc dalotok is felcsendül, akkor rajta! Én csak ajánlani tudom! 

Béke, Szeretet, Metal

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr1316606758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum