RockStation

Malcolm Youngot gyászolja a rockvilág

2017. november 19. - sunthatneversets

malcolm_young.jpg

Ahogy arról tegnap beszámoltunk az AC/DC alapító ritmusgitárosát szombaton, 64 évesen érte a halál. Természetesen a rock/metal szcéna nagyjai is megemlékeztek az ikonikus gitárosról. Ezekből szemezgettünk, természetesen a teljesség igénye nélkül.

 „Szomorú nap ez a rock’n’rollban. Malcolm a barátom, illetve az AC/DC szíve és lelke volt. Életem egyik legjobb időszaka volt, amikor együtt turnéztunk 1984-ben Európában” - Eddie Van Halen

„Malcolm, köszönöm, hogy életem soundtrackjének oly fontos része voltál. A zenéd definícióként szolgál arra, mit jelentenek azok a szavak, hogy időtlen és inspiráló” - Lars Ulrich

„Nagyon szomorú vagyok, hogy egy újabb barátom haláláról értesültem. Nagyon hiányzik majd” - Ozzy Osbourne

 

„A rock’n’roll történelmének első számú ritmusgitárosa volt” - Tom Morello.

"Pont Brisbane-ben ért Malcolm Young halálhíre, miután lejöttünk a színpadról. Nagyon szomorú vagyok… Minden idők egyik legnagyobb ritmusgitárosa volt. Ezt James Hetfield és Scott Ian is megerősítené.” - Mike Portnoy

„Harminchét évvel ezelőtt a barátommal, Larry Hinkle-lel elmentünk a Washington D.C.-i Uptown Theater-be, a péntek éjféli mozielőadására. 1980 volt, 11 évesek voltunk, a film pedig a Let There Be Rock volt. Megváltoztatta az életemet. Abban a filmben és az AC/DC 1979-es párizsi koncertjében minden benne van, amiről az élő rock and rollnak szólnia kell. Izzadt. Koszos. Hangos. Egy tökéletes zenekar megzabolázhatatlan előadása. Akkor vetkőztem ki magamból teljesen először zene hatására. Akkor akartam először zenekarban játszani. És onnantól nem gitározni akartam, hanem összezúzni azt. Malcolm, köszönöm neked a dalokat, az érzést, a lazaságot, és azokat az éveket, amikor elvesztettem a fejedet a rock’n’rollodra. Ma este is pontosan ezt teszem majd, érted.”  - Dave Grohl.

További megemlékezéseket itt olvashattok.

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr8913310269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum