RockStation

Könyv jelenik meg a Faith No More-ról

2018. augusztus 29. - theshattered

faith_no_more_2015.jpgEgy nagyszabású rajongói könyv fog megjelenni a Faith No More munkásságát megünneplendő. Az Adrian Harte által (ő vezeti a FNM 2.0 nevű rajongó oldalt is) szerkesztett 376 oldalas kiadvány szeptember 12-én fog megjelenni angol nyelven, Small Victories: The True Story of Faith No More címen. Magyar kiadásról egyelőre nem tudunk.

Bill Gould ezt mondta a könyvről: "Mikor először hallottam erről a Faith No More biográfiáról, nem tudtam, mit gondoljak. De meg kell hajolnom a munka előtt. Nagyon minőségi darab. Az ember komoly kutatást végzett és ez látszik is rajta. Nem egyszer nekem is eszembe juttatott dolgokat. És én zenekari tag vagyok!"

faithnomoresmallvictoriesbookcover.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr7314209339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum