RockStation

Megvan Burton C. Bell utódja a Fear Factory-ben - Igaz, egyelőre még nem árulják el, ki az

2021. augusztus 19. - theshattered

fear-factory-2021.jpgMegtalálta az új énekesét Dino Cazares, igaz egyelőre még nem árulja el, ki az. A "valamennyire ismert" arc egy új dalban fog majd bemutatkozni, de az még arrébb van. Egyelőre a Soulfly turnéra koncentrál Cazares mester.

Dino Cazares: "Ha esetleg valaki nem tudná: az énekesünk harminc év után kilépett a zenekarból, így új énekest kerestem. Először is örömmel tudatom, sikerült megtalálni az utódját. Egyelőre nem fogom elárulni, ki az. Most még nem. Amikor befejeztem a Soulfly turnét, visszamegyek L.A.-be, a stúdióba és összerakok néhány igazán új Fear Factory dalt az új énekessel, mert új dallal szeretném bemutatni őt."

Korábban felmerült, hogy esetleg női énekessel folytatják: "Igen, ez igaz. Meghallgattam pár énekesnőt is. De nem működött a dolog. Nem azért, mert nők lennének, vagy bármi ilyesmi. Hanem azért, mert azt az embert akartam kiválasztani, aki megfelelő erre a pozícióra. Aki végül egy srác lett."

Arról, hogy esetleg egy ismeretlen énekest választana: "Hát, nem mintha csak olyanokat kerestem volna, akit senki sem ismer. Meghallgattam több különböző énekest. Ha esetleg úgy alakult, hogy a srácot, vagy a lányt senki nem ismerte, neki is megadtam az esélyt. Mindenre nyitott voltam, férfi, nő, akármi, ismert, ismeretlen. Végül egy olyasvalaki lett, aki úgy nagyjából ismert. Valamennyire. Megvan a maga tapasztalata."

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr8616664682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum