RockStation

Nova Rock 2009 - képes beszámoló

2009. június 25. - SAABI

Frogfoot barátunk ismét küldött egy jó kis beszámolót képekkel illusztrálva az idei NovaRock-ról (pontosabban egyelőre csak az 1. napról). Ezúton is köszönet érte! Őszintén szólva, az időjárás miatt idén mégsem irigyeltem annyira azokat (pedig korábban azt gondoltam, hogy fogom...), akik testközelből szerették volna élvezni a nem kevés neves banda performanszait. Rockfeszt sárdagonyával - na ehhez én már túlságosan megszoktam a kényelmet azt hiszem... :) A 2004-es dátumot a képeken hagyjátok figyelmen kívül - garantáltan 2009-es az anyag...

*********


Biztosan az egyik legnagyobb szívásként fog bevonulni az emlékeim közé a 2009-es NR fesztivál!

1.nap (2009. június 19.)


Jókedvűen indultunk útnak, mindegyikünk be volt sózva, este FNM+Metallica! Megérkeztünk, becipekedtünk, sátorállítás, sörözés - ezzel el is ment az idő,már indulnom is kell az első koncertre:

MASTODON

Nem igazán fesztivára való, ezt otthon kell hallgatni és figyelni a zenére. Különösebben nagy mutatvány nem történik a színpadon, de jó kis koncert volt, ha lesz rá lehetőségem megnézem őket önálló fellépésen is.

 

FAITH NO MORE

Tartottam tőle, hogy megismétlődik a FNM rosszemlékű Szigetes fellépése, és akkora haknibulit látok, hogy lelóg a színpadról! Szerencsére nem ez történt, egy teljesen összeszedett zenekart láttam, akik nagyszerűen játszották a best of FNM-t. Ezek után feledésbe merülhet a Szigetes koncert.  Világos, hogy csak a pénz miatt álltak össze újra, de igazán nem tudok belekötni semmibe, jók voltak.


SLIPKNOT

Hatalmas motiváció lehetett a zenekarnak, hogy a Metallica előtt léptek fel, biztos vagyok benne, hogy nagyon meg akarták mutatni - beleadtak mindent: látványos színpad, világítás és dobok mindenütt. A fiúk nem vicceltek egy másodpercig sem, úgy éreztem egy harckocsi ment át az agyamon. A jövőben jobban oda kell figyelnem mit csinálnak, a  Slipknot élőben lehengerlő.

 

METALLICA

Már az intro alatt esett az eső de aprósággal nem foglalkozok (gondoltam akkor), végre ismét láthatom az egyik kedvenc zenekaromat! Hozzájuk fűződik az első igazi stadionkoncert-élményem (1988 MTK Stadion) és a zenei hullámvölgyek ellenére élőben még sosem okoztak csalódást. Most sem: a megszólalás hibátlan, Hetfield egy perc alatt megveszi a közönséget és nem eröltetik az újabb számokat jól válogatták össze a setlistet minden egyes gitárpendítésüket élveztem!
Közben egyre jobban esett az eső és fújt a szél, kezdett megtelni a cipőm vizzel, de nem érdekelt. Kb. a koncert felénél már jobban hallottam a saját fogvacogásom mint a zenét és olyant tettem amit még soha: otthagytam a koncertet és visszamentem a sátramhoz. Ezt a szégyent...leírni is kínos. Ezt az első adandó alkalommal be kell pótolnom, remélem jövőre játszanak valahol elérhető közelségben.

 

NovaRock 2009 képes beszámoló - 2. nap

NovaRock 2009 képes beszámoló - 3. nap

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr741207237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum