RockStation

Fülcsócsa az Eagles of Death Metal koncertjén

2016. május 11. - theshattered

720x405-eodm-bw-chapman-baehler.jpgSzerencsétlen Eagles of Death Metal mostanában nem olyan hírekkel kerül a címlapokra, mint terveznék. Ezúttal a május hetedikei koncertjük került a középpontba, ahol egy incidens következtében az egyik rajongónak bizony a füle látta kárát a szórakozásnak.

Az esetről több nyilatkozat is született, elsőként a hely vezetőjének, Athena Ellinas-Towersnek a szavai következnek: "Nem láttam semmit az esetből, csak annyit tudok, hogy két személy között összetűzés történt. A mentők jelenlétére figyeltem fel. A felbujtó úriembert letartóztatták és felelősségre vonták. Nem ismerem a részleteket, csak azt tudom, hogy elvitték őt a rendőrök. A szervek még nem vették fel velem a kapcsolatot. Azért hívtuk őket, mert súlyos bántalmazásról volt szó. "

"Az egyik vendégünk vette fel, mert én nem tudtam, hol van. Ő rakta jégre és úgy adtuk át a mentőknek,amikor odaértek. Kértem a rendőröket, hogy vegyék fel velem a kapcsolatot az ügyben, de erre nem került sor. Pedig szerintem az lenne az elsődleges. Nem akartam elhinni, amikor elmondták nekem az esetet. Ez olyan bizarr. "

A hangosító, Will Schatz szerint a buli egyébként is szörnyű volt. Elmondása szerint ő nem látott semmit az esetből, mert éppen a többi seggfejjel volt elfoglalva: "Nem láttam semmit, úgyhogy nem tudom, hogy mit, hogyan és miért. Pont abban a pillanatban, amikor az eset történt, valaki rádobta a piáját a keverőre, ami szétfolyt a pulton és tönkretett négy csatornát. Megpróbáltam rendbe hozni a gépet, hogy legalább a buli mehessen tovább. Ennél őrültebb torontoi közönséget még nem láttam. Nem az a szokásos, álmos tömeg volt."

"Pont abban a pillanatban történt, amikor Jesse (Hughes) felment az erkélyre, hogy szólózzon egyet, úgyhogy egy csomó ember nem látta. Az összes történet, amit hallottam, két férfi verekedéséről szólt, csak más nézőpontból. Az egyik srác bekattant és leharapta a másiknak a fülét. Aztán születtek olyan sztorik, miszerint az egyik srácnak leharapták a fülét, meg olyanok is, ahol a fülön mászkáltak össze-vissza, mielőtt valaki be tudta rakni egy pohár jégbe. Aztán egyre nagyobb túlzásokba estek."

Alan Cross, a koncert egyik látogatója így írta le a történteket:"Néhány srác összeverekedett előttünk, aztán az egyik srác leharapta egy másiknak a fülét. Nem viccelek! Ez a legelbaszottabb dolog, amit valaha láttam. Meg kellett kérnünk egy biztonságit, hogy vegye fel a fület, hátha vissza lehet varrni. Ezt csak azért mondom el, mert ott történt, ahol mi is álltunk."

(VIA)

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr748707876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GBX 2016.05.11. 19:58:23

Eagles of Death Metal... Ilyen ócska egy zenekarnevet..
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum