RockStation

Boldog születésnapot, Prosectura!

30 éves a legszebb kor

2019. november 08. - csigaur

p30.jpg

Eredetileg egy interjúval egybekötött „turnénapló” szerűség lett volna ez a cikk. De aztán az idő hiánya és egyéb okok közbeszóltak, így marad egy B verzió, ami egy személyesebb hangvételű kis iromány a Prosectura 30 éves jubileuma alkalmából.

Mint sokan mások- már ami a korosztályomat illeti- én is általános iskolában ismerkedtem meg eme remek zenekarral. Szabadszálláson viszonylag kevés punk volt, sőt…. így nagyon nehezen sikerült újabb és újabb zenekarokkal megismerkedni. Metalosokból volt dögivel, de szerencsére csurrant-cseppent pár tarajos zene is.

Az egyik ilyen „csepp” volt a Prosectura is, aminek a F. A.SZ.A. című lemeze, egész pontosan kazettája jutott a kezeim közé. Már a borító megfogott, pedig semmi extra. Emlékszem, a szövegeken kurva sokat röhögtünk.  Teltek az évek, elkezdtem koncertekre is járni. Először Kecskeméten láttam a négyest, de ott voltam az első és utolsó Kunszentmiklósi koncerten is, ahol maximum 25 ember, ha lehetett. Mindegy, mi képviseltük magunkat, a Kecskemét és környéke punx csoportot.  Aztán szép sorban jött a többi város… Budapest, Gödöllő, Komárom stb.

Volt egy motoros bőrdzsekim is, szegecsekkel, feliratokkal, felvarrókkal. Ahogy kell. Ennek a hátán volt egy baszott nagy Exploited koponya. Fehér minta, zöld aláírásokkal tarkítva. Ezek a firkák a Prosectura zenekar szignói voltak. Istenem, mennyire keményen és büszkén sétáltam másnap Szabadszálláson. Senkinek nem volt ilyen, csak nekem!

Ugrunk egy nagyot az időben, 2015-ig. Itt már személyesen ismertük is egymást. De ebben az évben, egész pontosan december negyedikén útra keltem egy újabb Prosectura koncertre. Nem is akárhogy, magával a zenekarral! Érted?! Rajongsz értük, majd egy buszba szállsz velük. Geci kemény ez, abból a szabadszállási kis városból elindulva!

prosectura_30.jpg

Eredetileg csak beugróként érkeztem, jegyet szedni. Elvállalod? Mi az, hogy!  Visszaemlékezve, kurva szar volt a buli, pedig az esztergomi Sportalsó nagyon klassz hely. Imádom az ottani arcokat, Ricsit és Bozsót. Sokáig ment is a szívatás, hogy miattam jöttek csak ennyien, én basztam el az egészet. :)

Ennek már 4 éve. Négy éve ott vagyok a zenekarral az összes koncerten és fesztiválon. Négy éve együtt nyomjuk le a kilométereket. Négy éve, hogy bekerültem a Prosectura Crew-ba. Ez kurva jó!

Tudod mi a legkirályabb az egész sztoriban? Az, hogy holnap itt a 30 éves jubileumi koncert! Három hete már totál teltházas a buli, iszonyat nagy hangulat várható!

Rengeteg sztori gyűlt össze a négy év alatt, de azokat majd máskor és más helyen…

Boldog születésnapot, Prosectura! Holnap találkozunk a Dürer Kertben!

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr9615298100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum