RockStation

Megviselte Phil Campbell hallását a turnézás

2021. május 12. - theshattered

philcampbell2017h-cropped-1_5.jpgMegvan az ára annak, ha a világ leghangosabb zenekarában játszik az ember, ráadásul mindenféle füldugó nélkül. Phil Campbell rendesen megfizette az árát, de hát így hozta a sors: hiába próbálkozott, valahogy nem adta a dolog.

Phil Campbell: "Igen, nem igazán foglalkoztunk semmi ilyennel. Próbálkoztam ezekkel a fülcuccokkal körülbelül egy fél turné erejéig, de nem jött át rajta a hangulat, így gyorsan hagytam is őket. Nemrégiben, amikor koncertezni mentünk, befektettem egy csúcskategóriás hallókészülékbe, de a helyzet az, hogy egyszer sem viseltem.

Az az igazság, hogy olyan két éve elmentem egy audiológushoz, aki elvégezte az összes tesztet. Azt mondta nekem: 'Egy átlagos ember hallása ezen a táblázaton látható lenne'. Nem tudom, mi is volt pontosan, talán plusz húsz, nekem meg mínusz hetven volt az eredmény. Vagy valahogy így. Elég komoly hallásvesztésem van.

Azt hiszem a titok az, hogy ne állj a színpadok elején, főleg a fesztiválokon, ahol ott vannak ezek a mélynyomók. Azok a talajt is kiveszik a lábad alól."

Nem mellesleg a Motörhead örökségének kezelői újra kiadják a csapat legendás koncertlemezét, a No Sleep 'Til Hammersmith-t, méghozzá a teljes akkori koncertet, a kimaradt és beállás alatt rögzített számokkal együtt - ráadásul újramaszterelve. Erről a The Hammer kapott külön videót, hogy rákapjunk az ízére (igen tudjuk, ezen Campbell még nem volt a zenekar tagja):

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr4216556854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum