
…Szóval a közelmúltban megjelentek Budapesten azok a bizonyos “M” betűs plakátok, mi pedig ennek hatására – és Koax szerkesztőtársunk ötlete alapján – azt járjuk körül legújabb adásunkban, melyek ma egy rock / metal koncert hirdetésének leghatékonyabb módjai.
Az alábbi aktuális kérdésekről beszélgetünk:
- Kinek érdemes plakátolni manapság, és kinek nem?
- Hogyan lehet a legeredményesebben bulikat reklámozni az interneten?
- A fővárosi Kripta, mint a zártkörű hirdetés sajátos példája.
Ezen kívül áttekintjük a koncertpromóció itthoni történetét az 1980-as és 1990-es évek fordulójától a 2000-es éveken át napjainkig. Szót ejtünk a szórólapozásról, az egykori programmagazinokról, jegyirodákról, valamint kitérünk a rég(ebb)i idők magyarországi klubhelyzetére és egyéb kísérőjelenségekre is.
A műsor meghallgatható alább, valamint az Apple Podcasts felületén.