RockStation

Zajszint #19 - A plakát halott? — Élőzene és offline marketing

2025. június 12. - ronnietoad

 …Szóval a közelmúltban megjelentek Budapesten azok a bizonyos “M” betűs plakátok, mi pedig ennek hatására – és Koax szerkesztőtársunk ötlete alapján – azt járjuk körül legújabb adásunkban, melyek ma egy rock / metal koncert hirdetésének leghatékonyabb módjai.

Az alábbi aktuális kérdésekről beszélgetünk:
- Kinek érdemes plakátolni manapság, és kinek nem?
- Hogyan lehet a legeredményesebben bulikat reklámozni az interneten?
- A fővárosi Kripta, mint a zártkörű hirdetés sajátos példája.

Ezen kívül áttekintjük a koncertpromóció itthoni történetét az 1980-as és 1990-es évek fordulójától a 2000-es éveken át napjainkig. Szót ejtünk a szórólapozásról, az egykori programmagazinokról, jegyirodákról, valamint kitérünk a rég(ebb)i idők magyarországi klubhelyzetére és egyéb kísérőjelenségekre is.

A műsor meghallgatható alább, valamint az Apple Podcasts felületén.

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/18886628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum