RockStation

Killswitch Engage, Oceano és Chelsea Grin: változások

2012. január 09. - Benyo.

 I.

Ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, a Killswitch Engage és Howard Jones útjai elválni kényszerültek, melyre nemrégiben az ex-frontember a következőképpen reagált:

"Ahogy már többen is értesülhettetek róla, az elmúlt években elég sok küzdelmem volt a személyes indíttatású ügyes-bajos dolgaimmal. Az egyik ilyen mélypont az volt, amikor 2-es típusú diabéteszt diagnosztizáltak nálam, ami éveken keresztül nem lett ellenőrizve. A zenekar tagjai segítettek túllendülni ezen, és az igazat megvallva neki köszönhetem igazán, hogy megtanultam ezzel együtt élni, de az egész élmény akkor hatalmas ijedséget váltott ki bennem. Mindemellett az utóbbi hónapokban valóban azon voltunk, hogy új dalokat írjunk, de valahogy nem tudtam igazán lázba jönni az új lemez kapcsán, és a turnélehetőségek terén sem, ami ehhez dukálna. A srácok ezt előttem észrevették, én pedig nemrég realizáltam, hogy szívvel nem voltam ott velük a kreatív folyamatokban. Hihetetlen időszakot éltem meg a KSE-vel. Szeretem Justint, MikeD-t, Joelt és Adamet, és hogy mindig velük lehettem, függetlenül attól, hogy néha milyen rossz is volt. Számtalan kellemes emlékem van, és főképp ezeket fogom megőrizni. És hogy fog-e még valaha igazán magával ragadni a zenélés? Persze,  eddigi életem több mint felét zenekarokban töltöttem, itt már nem állhatok meg. De amíg ez bekövetkezne, szerezzétek meg az új KSE-albumot, elég jó lesz. Köszönöm mindenkinek, hogy lehetőséget kaptam arra, hogy szórakoztassalak benneteket, és remélem, a jövőbeli törekvéseim is jól fognak alakulni."

II.

Adam West az Oceano frontembere bejelentette kilépését a zenekarból, biztosítva a rajongókat, hogy a Killswitch Engage példájára ők is tovább folytatják majd a zenélést egy esetleges új frontemberrel, ám nem sokkal később a srácok mégis bejelentették feloszlásukat. A csapat Angliában még adni fog néhány búcsúkoncertet, melyeken természetesen Adam még elfogja látni karmesteri feladatait. A zenekar két nagylemezt tudhat magáénak, melyek mindegyike az Earache gondozásában látta meg a napvilágot.

III.

Michael Stafford a Chelesea Grin alapító gitárosa kilépett zenekarából, és helyére meghatározatlan ideig a Born of Osiris-hez tavaly csatlakozott Jason Richardson (ex-All Shall Perish) lépett. Richardson minden bizonnyal még ebben az évben mindenképpen ki fogja segíteni a zenekart, mi pedig csak reménykedhetünk, hogy ez semmilyen formában sem fogja befolyásolni a Born of Osiris működését!

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr663531765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum