RockStation

Idle Hands - Újabb dal áll be a Stone Sour demó-sorozatába

2020. január 30. - theshattered

ss2018.jpgAz élet nem áll meg, a Stone Sour demó-sora is szépen folytatódik. A csapat még mindig az első lemez korszakát idézgeti, onnan az Idle Hands kezdetleges verziója lett most az ajándék. Mint ismeretes, a sorozat egészen az év végéig folytatódni fog, így jut majd még csemege a rajongóknak dögivel!

Josh Rand: "Még 1995-ben nagyon elszomorodtam a zeneipar általam látott helyzete miatt. Úgy döntöttem, hogy abbahagyom a gitározást és más hobbi (aréna foci) után nézek a rá következő pár évben. Aztán 1998-ban egy csúnya bokaszalag-szakadásom lett, amit meg is kellett műteni, így a rá következő négy évben járni is alig tudtam. Ez véget vetett az atlétikai álmaimnak és megint gitározni kezdtem. Így jutunk el a következő dalhoz, az Idle Handshez, az első dalhoz, amit akkor írtam, amikor újra előkaptam a gitárt. 2000-ben a Project X demókkal együtt lett felvétele, később Corey rögtönzéseiről lett híres."

A korábban már kiadott demók így festenek:

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr5115443388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum