RockStation

Elton Johnnal közösen veszi fel a Nothing Else Matterst Miley Cyrus

2021. január 07. - theshattered

mylescyrus.jpgEgyre komolyabban beleásta magát a Metallica-feldolgozásokat tartalmazó lemezének a megvalósításába Miley Cyrus. Az énekesnő már tavaly bedobta ezt az ötletét a nagyközönségnek, sőt, játszott is már élőben átiratokat a thrash csapattól, viszont most pár konkrétumot is elárult a rajongóinak.

Egy élő verzió a 2019-es Glastonbury-ről

Miley Cyrus: "Csináltam egy feldolgozást a Metallica Nothing Else Matters-ére Elton Johnnal a zongoránál. Ott lesz még Yo-Yo Ma és Chad Smith is, nagyon sok híres zenész. Izgatott vagyok emiatt az együttműködés miatt. Andrew Watt volt a producer, nagyon fel vagyok pörögve. Érted, Elton John, a Metallica és én? Szeretem, amikor a hozzávalók kicsit elütnek egymástól."

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr3116375856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum