RockStation

Mike Patton lesz Dave Lombardo punkcsapatának új énekese

2016. december 13. - theshattered

faith-no-more-live-mike.jpgA megváltozott felállású hardcore/punk brigád, a Dead Cross egy jó nagy halat akasztott le a frontemberi szerepre. A Dave Lombardo, Justin Pearson és Michael Crain alkotta hangszeres gárda az idén távozó Gabe Serbian énekes helyére nem mást szemelt ki és szerzett meg, mint a Faith No More torkát, Mike Pattont. Ebben a felállásban kerül majd rögzítésre a csapat első lemeze is, melyet Ross Robinson atyáskodásával csavarnak véglegesre és melyet jövőre terveznek majd megjelentetni.

A zene mögött megbúvó harag forrásáról ezt mondta a dobos legenda: "A párizsi tragédia (a Bataclanban történt eset) óta egyfolytában ki vagyok bukva, mert az egész a közelemben zajlott le. Akár én is ott lehettem volna a helyszínen. Ott lehettem volna egy fesztiválon, ahol egy nyomorult anyaszomorító besétál egy shotgunnal, vagy akármivel és elkezdi szétlőni az emberek fejét. Szóval... Csak mérges vagyok. Túltettem magam rajta, de tudjátok, az agresszív zenékkel ki lehet adni ezeket az érzelmeket, elmondhatunk mindent, amit csak szeretnénk. Nem fogok alternatív zenével előállni, nem fogok finomkodni. A nevem és a dobolásom egyet jelent a thrash és a hardcore zenével, szóval már nagyon várom a végeredményt."

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr612044347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum