RockStation

Újabb dalt mutatott a Jesse Leach-féle The Weapon

2020. május 02. - theshattered

the_weapon.pngA második dalát is bemutatta a Killswitch Engage énekese, Jesse Leach-vezette The Weapon. A HC/punk vonalon szeletelő csapat ezúttal a No Surrender című gyors, rövid, de annál karcolóbb tétellel igazítja meg a nyakizmokat, de mutatjuk az elődöt is!

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

The WeApon - No Surrender - You won’t get the best of me An undying spirit in me You won’t get the best of me I’ll give it till it bleeds No surrender! I’ll fight with my last breath Put my will to the test I’ll fight with my last breath Won’t stop until I m dead No surrender! Lines drawn in the sand The victory at hand Lines drawn in the sand You can not comprehend No surrender! Wont calm the anger in me My mind is set free Won’t get the best of me Protect the love in me No surrender! Drums recorded by Andy at @darkcitystudios Bass recorded by @the_josh at “Joshie’s U.R.R.C.C.(Underground Rock n Roll Command Center)” Vocals recorded by @jesse_d_leach at “The Void” Guitars recorded by Chris at ÆTHERIX Music Mixed by @christopherdrapeau at @aetherixmusic #theweaponnyc #theweapon #rebel #rebelmusic #music #punkrock #punk #hardcore #newmusic #quarantine #anarchy #freedom

THE WEAPON (@theweaponnyc) által megosztott bejegyzés,

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr4915652454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum