RockStation

A hármas lemez demóit kezdi a Stone Sour

2020. május 07. - theshattered

ss2018.jpgMiután "elfogyott" a Come What(ever) May, elkezdte az Audio Secrecy nótáinak kezdetleges verzióit adagolni a Stone Sour. A hármas korong korszakát az egyik húzódal, a Mission Statement instrumentális demójával nyitják, hozzá persze jön a szokásos Josh Rand-féle visszaemlékezés.

Josh Rand: "Miután véget ért a Come What(ever) May turnéciklusa, elkezdtem új dalokon dolgozni. Akkoriban gondolkodtam egy új projekt elindításán is. Egy barátom, Jeremy Colson (aki Steve Vai csapatában dobol) játszott néhány általam írt dalon. Néhányat fel is vettünk a Sun Prairie Studioban, Kaliforniában. Mindig is szerettem volna ott stúdiózni, mert minden klasszikus Shrapnel Records lemez ott készült. Sajnos a projektből nem lett semmi, de tudtam, hogy ebben a dalban van potenciál. Amikor nekiláttunk az Audio Secrecy felvételeinek, a producerünk, Nick Raskulinecz úgy érezte, hogy nincs a lemeznek igazi nyitódala, úgyhogy végül áthoztam a Stone Sourhoz ezt a számot."

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr7215667442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum