RockStation

Új albumra készül a The Obsessed

2023. szeptember 06. - theshattered

the-obsessed2022.jpgHét évvel a visszatérő albumuk után új nagylemezre készül a The Obsessed. A Scott "Wino" Weinrich által vezetett zenekar ötödik anyaga Gilded Sorrow néven fog megjelenni 2024 februárjában, az ígéretek szerint (természetesen) ez lesz az eddigi legkeményebb albumuk, ami ezen név alatt jelent meg.

Wino: "Az új lemezt a Ripple fogja kiadni 2024 februárjában. Azt hiszem, okos ötlet nem Karácsony környékén kijönni vele, amikor minden más is megjelenik.

Szerintem ez a legsúlyosabb cucc, amit valaha csináltam. A súlyosat nem csak a sludge értelemben súlyosnak értem, hanem úgy egyébként is egy kerek anyag lett. Úgy gondolom, a legjobb dolog, amit valaha elkészítettem. Büszke vagyok, hogy a valaha készített legjobbamnak mondhatnom, mert mindig legalább olyan jóra, vagy jobbra törekszek, mint az előző. Minden alkalommal, amikor lemezt készítek, belövök egy szintet. A The Church Within megalapozott a Sacrednek. A Sacred adta a szintet a Gilded Sorrownak."

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr8918208489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum