RockStation

As Fools Ripen - Itt a Lo! új klipje

2019. június 28. - theshattered

lo_band_2017_1.jpgKis időeltolással, de újabb videót készített a Lo! a 2017-es albumához, a Vestigialhez. Az As Fools Ripen egy fogalmazzunk finoman, fura klipet kapott, amit talán jobb megnézni, mint leírni, mi is van benne.

Toby Pike, rendező: "A klip ötlete akkor jött, amikor először láttam a Lo!-t élőben. Azt hittem, hogy az énekesük, Sam Dillon ki fog fordulni, miközben a torka görcsösen rángatózik majd a színpadon. Ő az egyik legélénkebb, legelragadóbb énekes, akit láttam koncerten.

Egy absztrakt, örökké változó emberi alakot akartam alkotni, amely egyre inkább eltorzul és átalakul a videó folyamán. A Lo! többféle színpadi személyiségének képi megvalósítása lett.

Hihetetlen élmény volt a zenekarral dolgozni a forgatás és az utómunkálatok alatt, egyértelműen a legtöbb technikai kihívást követelő zenei videó lett, amin eddig dolgoztam. Nem tudtam volna megalkotni ezt a videót a VFX csapat segítsége nélkül, nagyon büszke vagyok rá. Ez tényleg egy igazi, gyönyörű káosz lett."

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr3614915774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum