RockStation

Midnight, Hellripper @ Instant 2023.08.07.

A sátán kénköves verejtéke

2023. augusztus 14. - Ernő Hellacopter

365784945_852676249777236_5251554427709119166_n.jpg

Rákattantam a golf játékokra. Réges-régen a Tiger Woods szériával nyomtuk a vérre menő csatákat, aztán elvesztettem az érdeklődésem a zsáner iránt, míg nem szembejött a Tigerről szóló dokufilm, ami ismét lángra gyújtotta a bennem rejlő kanapé golfert. A PGA Tour-ra hamar ráuntam, az Eeverybody's Golf viszont berántott rendesen. Imádni való játék. Inkább az árkád vonal érvényesül, de azért van benne akkora kihívás, mint a sportág hivatalos szériájában.

Azonban nem álltam meg itt. Találtam egy Dangerous Golf című játékot, ahol a pályákat úgy alkották meg a készítők, hogy egy golflabdát elütve kell minél nagyobb kárt okozni. Hasonló az elképzelés, mint a Burnout Revenge-ben, ahol autóval kell elérni a maximális pusztítást az adott pályákon, így jót mosolyogtam amikor kiderült, hogy azonos csapat hegesztette a két játékot.

365771059_852675116444016_8850228816042595023_n.jpg

Szóval éppen egy benzinkút egyetlen, kiválóan kivitelezett ütéssel való teljes elpusztításán ügyködtem, amikor jött a telefon, hogy kurvára nem vagyok ott, ahol lennem kellene. Ebből a világból másodpercek alatt találtam magam az Instantban, ami teljesen szürreális élmény volt.

Kint senki, mert már a Hellripperen tobzódtak. Te jó ég, hétfő este van, teljesen kimet a fejemből a mai koncert. Bár sosem hallottam a Hellripperről, egy másodperc sem kellett, hogy minden létező figyelmem az övék legyen. Láttam a program nagy részét, de kevés volt. Kell még Hellripper koncert azonnal! A közönség imádta, McBainék is imádták, szóval remélem mihamarabb visszatérnek.

365881085_852676783110516_2118369934110023390_n.jpg

A Midnight legutóbbi koncertje a Dürerben nagyon fasza volt, igazi kistermes tömegnyomor, verejtékben tobzódás, talpon maradásért küzdés, mégsem maradt meg többnek egynél. De ez a 20.évfordulós hétfő esti őrület maradandó élmény volt. Az All Hail Hell-től beindult a tánctér és Athenar bandája is a színpadon, a Black 'n Roll - Satanic Royalty féle slágerek pedig csak fokozták az őrületet.

363933164_852675999777261_6053291004388195070_n.jpg

Orvossal íratnám fel az embereknek ezt az estét, betegségek százait gyógyíthatná. Egy rész Venom, hozzá nagy adag Motörhead, csipetnyi blaszfémia, kis fetisizmus, pár ital, azt lehet menni az első sorba izzadni kifelé sátán kénköves verejtékét. Jól megférne ez a módszer a cherokee hajtampon és a holisztikus vérmágia mellett. Én marha meg golfoztam volna, ha nincs az a hívás...azért miután hazaestem, széttörtem pár vázát, és az E.G.-vel ütöttem pár eagle-t is! All Hail Golf Hell!

Fotók: Northern Lights Photo, További képek ITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr3818192459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum