RockStation

Elhunyt Kecske, a kecske

2014. január 23. - sebiszabi

Grind-Goat-1.jpg

A MetalInjection.com webzine még anno 2011-ben fedezte fel és osztotta meg Biquette történetét a világgal. Akkor találtak rá egy Wormrot koncerten. A grindcore banda Franciaországban egy farmon tartott koncertjén jelent meg a kecske és állítólag mocskosul élvezte a bulit. Most kiderült, hogy azóta már nincs közöttünk az állat, időközben elpusztult. Továbbá azt is megtudták, hogy az állat neve (Biquette) franciául kecskét jelent, tehát ő volt Kecske, a kecske... Néhány fotóval emlékezzünk meg a jószágról.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr695778121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

objekt678 2014.01.24. 08:59:06

Voltaképpen lényegtelen apróság, de a biquette az magyarul gödölye. Fiatal, nőstény "szűz" kecske. Ez pedig már nem gödölye. hanem már chevre.
Amúgy lehet, hogy tényleg tetszett neki a buli, a kecske a legokosabb a kérődzök között, valószínűleg fölismerte a zenei talentumot :)))

sebiszabi 2014.01.24. 09:29:30

@objekt678: én is utánanéztem a szegényes francia tudásommal (értsd: Google Translate :)) a szónak, és én is a 'chevre' kifejezést találtam, de az eredeti cikknek hittem. Köszi a felvilágosítást - most legalább már azt is tudom, hogy mi az a gödölye...:)))

Vadkeleti Bölcs 2014.01.24. 11:18:23

Ez aztán a hír :D én meg azt hittem h kecskeáldozatot fogok látni, ahogy a sátán gyermelei felvágják, de csalódnom kellett :D
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum