Mi történik, ha Magyarország első számú rockzenekara találkozik egy szakállápoló termékeket gyártó rajongóval? Megszületik az ország első szakállolaja, amely mögött több hónapnyi munka, próbagyártás, arculat tervezés és tucatnyi illatvariáció kipróbálása áll. Az eredmény? Egy bio és természetes alapanyagokból készülő, exkluzív csomagolásban kapható, igazi frissítő és ápoló szakállolaj, ami amellett, hogy dögös, kivitelezésében egy luxusparfümnek is becsületére válna.
Igazi sikertörténet a Tankcsapda szakállolajé. Az ötlet még novemberben fogalmazódott meg az African Spa szakállápoló termékeket gyártó és forgalmazó cég tulajdonosának Orbán Györgynek a fejében.
„Az eredeti ötlet valójában a menyasszonyomtól Judittól származik. Ő látta a neten, hogy a Borknagar metál zenekarnak saját szakállolaja van. A kézzel készült szakállápoló termékeket gyártó és forgalmazó cégünk egy igazi, családi vállalkozás, ahol szerencsére sok új ötlet születik – ilyen volt ez is. Amikor Judit feldobta az ötletet, nekem azonnal a Tankcsapda jutott eszembe. Mióta az eszemet tudom rajongó vagyok, sok bulira együtt is elmentünk szerelmünk hajnalán. De igazából annyira hajmeresztő volt az ötlet, hogy nem sok esélyt adtunk arra, hogy ez meg tud valósulni. Inkább álom volt, mint valóság… Úgy gondoltuk, egy próbát megér, és elküldtünk egy bemutatkozó levelet.”
Ebben felvetették a közös munka ötletét, és írtak néhány szót a cégről. „Az esélytelenek nyugalmával indultunk neki a projektnek.” A zenekarnak azonban tetszett az ötlet, és előbb e-mailek majd telefonok követték egymást. Néhány hét múlva a fiúk személyesen is találkoztak.
„Nagyon izgultunk, hiszen az ember nem minden nap találkozik a kedvenceivel, pláne nem úgy, hogy ami a szívügye, a vállalkozása, az lehet, hogy hamarosan közös munkát is szül majd. Szóval Fejes Tomival ültünk le először, aki elmesélte, hogy tetszik neki az ötlet, dolgozzunk ki együtt egy illatot, egy dizájnt. Hát mit mondjak… gondolatban lepacsiztunk a tinédzser kori önmagunkkal!”
Hosszú hónapok közös munkája következett, aminek eredménye lett az egyedi dizájn, ami a Tankcsapda szakállolajat megkülönbözteti a ma a piacon kapható termékektől, és a dobozos, pipettás, krómos arculat egyedinek mondható szinte az egész világon.
„Azt szerettük volna, hogy igényes, elegáns legyen – ugyanakkor árban a földön maradjon. Egy ennyire exkluzív kivitelezésű szakállolaj mindenhol 30-40 dollár között mozog, mi a magyar piacra terveztünk úgy, hogy mindenki, aki kézbe veszi a kis fekete dobozt, és a 30 milliliteres olajat, úgy érezte, hogy minőséget kap. Az első perctől az volt az irány a zenekarral is, hogy inkább tartson tovább a tervezői fázis, de mindenképpen olyan legyen a végeredmény, amit sehol máshol nem találsz. Úgy gondolom ez illik a Tankcsapdához, és hozzánk is. Minden termékünknél nagyon fontos a minőség – ezzel a szakállolajjal is úgy terveztünk, hogy ne lehessen senkinek minőségi, és arculati kifogása.”
Ami az illatjegyeket illeti, kezdetben szóba kerültek nehezebb, illatok is, a fiúk végül a friss, citrusos, fás illatjegyek mellett döntöttek. Ennek lett a végeredménye a Tankcsapda Szakállolaj!, amely exkluzív csomagolásban, több hónapra elég muníciót biztosít minden szakállápoló használónak.
A Tankcsapda Szakállolaj! tartalmaz szőlőmag, jojoba, avokádó és ricinus olajat, illetve e-vitamint amelyek nemcsak hidratálják és puhítják a szakállat, az arcbőrt is ápolják, fertőtlenítik, csökkentik az irritációt.
„Tavaly szeptemberben indult el az African Spa, és azóta is rengeteg visszajelzést kaptunk, hogy az általunk gyártott szakállolajakat mennyien beépítették a napi rutinba, használják, szeretik, meg vannak elégedve a minőséggel. Számunka ez nagyon fontos, hiszen így tudunk hitelesek maradni. A Tankcsapdával való közös munkánál is elsődleges szempont volt, hogy a termék minőségi, hiteles legyen. Úgy gondolom a zenekar nem érdemel kevesebbet, és a rajongóik sem! Reméljük szeretni fogják, legalább annyira, mint mi!”
A termékről bővebben ITT lehet olvasni.