RockStation

Az megvan, hogy a Trónok Harca Tyrionja punkzenekarban nyomta?

2017. szeptember 05. - theshattered

cfebcd35-e733-4e27-a60f-c9629925ca38.jpgSokak kedvenc sorozatának, a Trónok Harcának egyik ikonikus szereplője, a törpe növésű Peter Dinklage, azaz Tyrion annak idején bizony egy punkzenekarban, mégpedig a Whizzyben verette. Ha ez meglepett egy-két embert, akkor még emelhetjük kicsit a tétet: az apró termetű színész az arcán lévő sebet is egy klubkoncerten, a színpadon szerezte.

b98d28ef-41ff-4879-b3fd-7cf520b1ccd6.jpg

"Épp a CBGB-ben koncerteztünk és össze-vissza ugráltam a színpadon, amikor véletlenül halántékon térdeltek. Olyan voltam, mint Sid Vicious, összevéreztem a színpadot. Mindenhová folyt a vér. Felkaptam egy mocskos törlőkendőt, lecsutakoltam a fejemet és folytattam a bulit. Nem igazán foglalkozunk a személyes biztonsággal. Cigiztünk és ittunk a bulik alatt, egy alkalommal a basszusgitárosunk beesett az erősítője mögé, mert egyszerűen elájult. Ez egy ilyen banda volt."

8ec7a6cb-ed40-4af1-b779-ae4603edcacb.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr7712803636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum