RockStation

Sean Reinertre emlékezett Paul Masvidal

2020. január 27. - theshattered

sean-reinert.jpgSajnos az utóbbi napokban igen aktív volt a kaszás, egymás után veszítettük el Neil Peartöt, Joe Paynet és Sean Reinertet - mondanunk sem kell, milyen muzsikusokról van szó. Utóbbiról a Cynices tettestárs, a hamarosan az Anathema előtt Magyarországra is ellátogató Paul Masvidal is megemlékezett.

"Szomorú és megdöbbent vagyok, hogy elveszítettem az egyik legrégebbi barátomat. Karmikus testvérek voltunk, valami természetfeletti kötődés volt közöttünk.

Rengeteg emlék öntötte el a szívemet és az elmémet. Mióta megismerkedtem Seannal a középiskolában, tudtam, hogy megvan közöttünk a kötődés. Az ajándékai mérhetetlenek voltak, hálás vagyok, hogy együtt zenélhettünk.

Végül úgyis csak a szeretet marad és ez az, amit Sean iránt érzek. Nem lesz még egy ilyen ember, mint ő. Béke legyen a családjával és minden rajongójával a világon.

Hallgassátok, ahogy Sean dobol és halljátok, ahogy a szíve beszél."

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr1615430044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum