RockStation

Iron Maiden lemezborítók rangsorolva (VIDEÓ)

2024. március 31. - theshattered

iron_maiden_2021.jpgEzúttal egy újabb ranksoroló videóval szolgálok nektek, viszont egy kis csavarral. Az alapötlet mindig az, hogy a lemezeket sorolom be nyilván szubjektív alapon, de most ez kicsit változni fog, mert az Iron Maiden lemezeinek nem a belbecsét, hanem a külcsínjét rendezgetem majd el kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr9318366849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2024.04.01. 10:51:27

#1 No Prayer for the Dying

Nevem senki. 2024.04.01. 15:56:32

@gigabursch: Nekem ez az egy lemez volt meg tőlük és annyira tetszett hogy sz@rrá hallgattam. A kritikusok mindig lehúzzák hogy ez nagyon más nem ezt várták a Maidentől. Hát lehet hogy pont ezért nem tudtam megkedvelni a többi lemezüket.

Nevem senki. 2024.04.01. 15:57:50

@gigabursch: Nekem ez az egy lemez volt meg tőlük és annyira tetszett hogy sz@rrá hallgattam. A kritikusok mindig lehúzzák hogy ez nagyon más nem ezt várták a Maidentől. Hát lehet hogy pont ezért nem tudtam megkedvelni a többi lemezüket.

gigabursch 2024.04.01. 21:29:23

@Nevem senki.:
A kritikusok hülyék.

Amúgy a Blaze Bailey-s lemezeket is szeretem.
Pl nálam az agyonsztárolt Somwhere és a Fear több lyukas számmal is rendelkezik. Nálam.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum