RockStation

Judas Priest : Hallgatható az új album első dala

2008. április 22. - sunthatneversets
A hamarosan megjelenő Judas Priest album borítója és a teljes setlista is nyilvános már, íme:

'Dawn Of Creation' - 'Prophecy'
'Awakening' - 'Revelations'
'The Four Horsemen' - 'War'
'Sands Of Time' - 'Pestilence And Plague'
'Death'
'Peace' - 'Conquest'
'Lost Love'
'Persecution'
'Solitude' - 'Exiled'
'Alone'
'Shadows In The Flame' - 'Visions'
'Hope - New Beginnings'
'Calm Before The Storm' - 'Nostradamus'
'Future Of Mankind'
 








Sőt a http://www.epicrecords.com/judaspriest/ elérhetőségen meghallgatható a címadó szerzemény!

Nos én meghallgattam és nem igazán vagyok elragadtatva. Valahogy ez az epikus hangvétel nem igazán áll jól nekik. A refrén meg borzalmas. Szóljatok, ha a Painkiller-nél leragadtam, de az volt az utolsó album amiért még lelkesedni tudtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr33436442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum