Perturbator néven tulajdonképpen egy fazon alkot, aki Párizsban nyomja és mikor a postahivatalba megy, ott különben James Kent. Korábban black metál bandákban gitározott, de a cyberpunk kultúra teremtette mozik és irodalom végül arra inspirálták, hogy hangszerét OB-X és CS-80 szintetizátorokra cserélje, követve a nyolcvanas évek filmzenéiben hallott analóg hangzásvilágot. A korhű szoftverek segítségével pedig elkezdett kihullani a billentyűk alól a sötétség.
A William C. Dietz és Philip K. Dick által jövőbe képzelt metropoliszok utcáira. Néhol eleganciát kölcsönözve az információ fogságában élő elviselhetetlen létnek. Ezen a New Model című két hete megjelent ötödik nagylemezen is. Ahol érezhető, hogy az alkotó maga is szimbiózisban élhet a gépekkel. Mert nagyon érzi azokat. John Carpenter filmzenéinek hangulata keveredik a szalonképes new wave és a masszív EBM különböző elemeivel. Ami nagyjából a Depeche Mode és Justin K. Broadrick legvadabb techno kísérletei között mozog. Hat olyan tételben, ami megrázó érzelmi fázisokba szakaszolva festi meg a lehetséges holnapot. A videó alatt, egy motorikus play klikk után.