Habár a zenekarok és előadók vajmi keveset látnak belőle, azért a nagy kiadóknak igencsak megéri a streaming szolgáltatás. A lemezpiac átalakulását követően feltört szolgáltatók felületein már lényegében minden jelentős formáció dalait el lehet csípni, a fizetős felhasználók pénze, annak egy része pedig természetesen elosztásra kerül az illetékesek között hallgatások alapján.
És akiknek nem igazán kell összehúzniuk a nadrágszíjat, azok az említett nagy kiadók, akik a bevételek nyolcvan százalékát már az online hallgatásokból szedik be, ami nem kisebb összeg, mint napi 22,9 millió dollár (percenként majd' 278 zöldhasú). Ez, ha utánaszámoltok, óránként is közel egymillió dollárt jelent.
Néhány mammutcégnek kicsit konkrétabban is belelátni a zsebébe, 2019 utolsó negyedévében az Universal 1,02 milliárd, a Sony 669 millió, a Warner 589 millió dollárt kaszált be a streamelésekből.