RockStation

Az eddigi egyik "legvadabb" albumára készül a Megadeth

2020. október 05. - theshattered

megadeth2020_mcabe_gregg.jpgDave Mustaine a betegségből felépülvén újra nekiült a már a rák diagnosztizálása előtt is jó ideje készült új Megadeth-korongnak. A lemezzel kapcsolatban, ami a debütáló korongja lesz a Soilworkből átigazolt Dirk Verbeurennek, meglehetősen magabiztos az rőt haját őszre cserélő frontember, egyenesen a Rust In Peace-szel hozza párhuzamba azt.

Dave Mustaine: "Kicsit fáradt vagyok, de ez az állapotom miatt van. Amikor nekiálltunk az albumnak, beteg voltam és nem is tudtam róla. Azóta sok mindenen mentem át. A lemezkészítés közben csináltunk egy rövid turnét, ahol a Jimi Hendrix Experience-t játszottuk, akkor tudtam meg, hogy rákos vagyok. Megkaptam a kezelést, legyőztem, már a múlt része. Találtak még más helyen is rákos elváltozásokat, azokat kiműtötték. Most már jól vagyok. Visszatértem az edzéshez és a zenéléshez. Készen vagyunk a lemezzel, szerintem ez lesz az egyik legvadabb albumunk a Rust In Peace óta. David Ellefson nagyon jó mérce az ilyenekben, amikor feljátszotta a részeit, még ő is azt mondta, hogy 'Ember, leszakad a karom! Ezt nem hiszem el!'"

Az eredeti interjú IDE KATTINTVA hallgatható meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr3916227590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum