A tarka borító mellett tarka bermudákban és az azokhoz passzoló magasszárú sportcipőkben nyomuló zenekartól a lemezhez mellékelt képanyag alapján egy 1987 környéki Anthrax-re, S.O.D.-re vagy Nuclear Assaultra hajazó, crossover thrash anyagra számíthatnánk. A Miscreance azonban death metalban utazik, annak is a technikás, de old school felfogásban elővezetett változatában.
A csapatnál olyan lemezek jelölik ki a 0-s kilométerkövet, mint a Spiritual Healing, a Testimony Of The Ancients, netán a Focus. A recept tehát több, mint harminc éves, de ahhoz a thrash felől közelítve az utóbbi évtizedben olyan nevek is hozzátették a magukét, mint a Vektor vagy a Havok. Az olasz négyes nem akar a hallgató ideigein táncolni, mindössze harminc percet kérnek az embertől, ez alatt pedig egy olyan első vizsgamunkát tesznek az asztalra, melyben ügyesen ollózzák össze a szükséges elemeket, a források eredete pedig lábjegyzetek nélkül is nyilvánvaló. A toszkánai négyes soraiból név szerint is ki kell emelnem a dobos/énekes Andrea Feltrint, aki egy az egyben hozza a Martin Van Drunentől jól ismert vokálokat. Bömbölése párhuzamba állítható az olyan ütős/vokalistákkal, mint az egykori Unfit Ass. Elek Ottója vagy Chris Reifert. A hörgés mellett pedig emberünk olyan képleteket vezet elő, melyek egy emelt szintű matek érettségin is fejtörést okoznának. Ha a fenti lemezcímeket és a két-három mondattal ezelőtt emlegetett zenészeket kapásból tudod zenekarnevekhez kötni, érdemes tesztelned a Miscreance lemezét! A szerencsi Extreme Noise Fesztiválon pedig a srácok, különösen a dobos/énekes élőben is bizonyíthatnak majd.