Running Free - 1980. feburár 8.
Derek Riggst - ámbár már elkészítette azt a festményt is, ami végül a debütáló album borítója lett - az első kislemeznél arra kérték, hogy az árnyékban félig takarva ábrázolja Eddiet, hogy ijesztő ábrázatát majd csak a két hónappal később megjelenő LP-n fedhesse fel a zenekar. Eddie egy törött üveget tart, amivel a mocsokkal teli sikátorba üldöz egy srácot egy másik hasonló kreatúra karmai közé (miközben a falon amúgy Led Zep, Scorpions, AC/DC, Judas Priest és Sex Pistols graffitik virítanak).
Women in uniform - 1980. október 27.
Ez a jelenet is éjjel, az utcai lámpák által fakón megvilágított, lepukkant külvárosi miliőben játszódik (amint az összes korai borító), ahol az általunk nyitóképként használt, de a listából valamiért kihagyott, május 16-án megjelent Sanctuary borítóján épp Eddie által megkéselt Margaret Thatcher jelenik meg ismét. Főhősünk nagyban élvezi a leányok társaságát, miközben Thatcher bosszúszomjasan vár rájuk. "Egyetlen fotót sem találtam Thatcherről a kép készítésekor, így kitaláltam egy saját figurát hozzá. Csak a szerencsének köszönhető, hogy egy kicsit tényleg hasonlít rá."
Twilight Zone - 1981. március 2.
"Egy kétségbeesett hétvégén hoztam össze egy rossz táblára. Eredetileg egy Sylvia nevű barátom portréja akart lenni, de az említett problémák miatt egyáltalán nem hasonlított rá az arc, a feje is túl kicsi." Így végül némi kiegészítéssel Charlotte a szajha lett belőle a Maiden kislemezén, amit egyébként a jobboldali sajtó akkoriban igencsak kritizált amiatt, hogy Eddiet épp egy hiányos öltözetű leány megtámadása közben ábrázolja. Aztán persze Rob Smallwood ezt is kimagyarázta: "nyilvánvaló, hogy Eddie a hölgy elhunyt barátja, aki visszajött a halálból egy ölelésre" (hahaha)
Purgatory - 1981. június 15.
Az eredetileg a Purgatoryhoz szánt festményt túlzottan offenzívnek tartották egy szimpla 7"-es kislemezhez, így az a későbbiekben a The Number Of The Beast albumborítójaként végezte. Eközben Riggs elkezdett dolgozni ezen a közeli képen, ami talán még hatásosabban indítja el a sátán-témájú borítók sorozatát ezzel az Eddieből felszínre törő ördöggel. "Az ördögfigura árnyékában ott bújik Eddie. Úgy terveztem, hogy a kép némi árnyékolás révén jobban visszaadja, amint az ördögfej leomladozik Eddieről, de végül így jött össze."
Run to the hills - 1982. február 12.
Miután megmutatta az ördögöt és Eddiet ugyanabból az arcból manifesztálódni, Riggs a következő logikus lépésnek azt tekintette, ha kiterjeszti a sztorit, és egy hatalmas harc közepette ábrázolja a két szörnyet egy sziklacsúcson a pokolban. "Ezt én találtam ki, mert úgy gondoltam, jó ötlet lenne - valahogy passzolt a 'pokoli harc' elképzelésbe. Az ördög szárnyait úgy terveztem ábrázolni, hogy sokkal markánsabban kapja meg a füst-villám hatást, de aztán ez nem valósult meg maradéktalanul." Eddie kezébe azért került tomahawk, hogy a dalszövegre is reflektáljon a kép.
The number of the beast - 1982. április 26.
Ha bárkinek is kétsége lett volna a Run To The Hillsen ábrázolt csata végkimenetelét illetően, itt egyértelmű választ kapott rá: hősünk győzedelmeskedett, a büszkeségtől dagadva nyújtja felénk az ördög lógó nyelvű, levágott fejét. "Azt szerettem volna, ha az ördög minél inkább hasonlít Salvador Dalira, de semmilyen használható képet nem találtam a művészről. Nevetségesen gyorsan készültem el a képpel."
Flight of icarus - 1983. április 11.
Bár alapkoncepciójában itt még mindig az utóbbi évek pokoli ihletettségű vonalát követi Riggs, az égő Ikarusz fölött lebegő dobozban elrejtette a Piece Of Mind borítójának celláját, amiben Eddie raboskodott, Ikaruszt pedig szándékosan hasonlóan ábrázolja, mint ahogyan a Led Zeppelin - Swan Song borítón szerepel. "Sokkal jobb munkát is végezhettem volna a szárnyakkal, de valami oknál fogva, azon a napon nem igazán volt kedvem szárnyakat festeni. Elég sok rockmagazin cenzúrázta egyébként a borítót az angyal pénisze miatt, de a hegytetőn kutyapózban kefélő párt már kevesen vették észre, úgyhogy én nyertem".
the trooper - 1983. június 20.
Eddie első ízben szabadul meg a szakadt farmer-póló kombótól amit lovassági egyenruhára cserél, amely vitathatatlanul a legnépszerűbb inkarnációja - a Trooper még Steve Harris alkarján is szerepel tetoválás formájában. "Szerintem azért ennyire népszerű a kép, mert rengeteg rajta a piros és kék szín - a többi borítón nem használtam ilyen erőteljesen a vörös színt."
Two minutes to midnight - 1984. augusztus 6.
A három borítóból a második, amely a 'háborús Eddiet' ábrázolja. Hősünk katona a közeli jövőben. Azt az ikonikus pózt veszi fel, amely az I. Világháború
'Lord Kitchener Wants You' típusú toborzóplakátjain is szerepelt, laza szivarozás közben akkurátusan ránk mutatva egy épp robbanó gombafelhővel a háttérben. E borító nagyban hozzájárulhatott a 80-as évek bandáinak folyton nukleáris armageddont vizionáló fétiséhez. A zászlók sem véletlenül kerültek a képre: mind egy-egy, a single megjelenésekor éppen fegyveres konfliktus közepén álló országot mutat.
Aces High - 1984. október 22.
Az
Aces High minden addiginál nagyobb magaslatokba röpítette a zenekart. Itt Eddie éppen tüzelni készül egy Spitfireban, a II. Világháború idején kizárólag a levegőben zajló, a La Manche csatorna ellenőrzéséért folyó
Angliai csatában.
"Egy hatvanas évekbeli képregény borítójáról csórtam az ötletet, Sgt. Rock volt azt hiszem a címe. Steven Spielberg 1941 című filmjének a plakátja is ugyanezt az ötletet nyúlta le, csak ők adtak egy szivart is a pilóta szájába. Persze Eddie egészséges életet él és nem dohányzik" (kivéve, amikor épp mögé dobnak egy atombombát...)