RockStation

A Europe és Billy Idol is szakít egy szeletet a reklámbizniszből

2015. szeptember 14. - sebiszabi

europe_commercial.jpgDe legalább ez még a vállalható szinten belül történik, a dolog viccesebbik oldaláról. Hiszen amíg a Europe a leghíresebb himnuszát, a The Final Countdown-t adta el egy biztosítási cég, a Geico aktuális kampányához, addig az Atlanti-óceán túlsó oldalán Billy Idolt igyekeznek rávenni arra, hogy legalább 25-ször mondja el, hogy "More", de hál'isten sikertelenül. A reklámszpotokat a hajtás után csekkolhatjátok. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr487787604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter2014 2015.09.14. 18:07:51

Yeah rockers! Punk is not dead! (It just smells that way :))
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum