
A nyolcadik lemezének címe: The Gospel. Amúgy norvég fazon. Nem csak hatott rá a Killing Joke, de egyik korábbi lemezén vendégszerepelt is annak egyik zenésze. Azt az albumot pedig úgy fejezte be, hogy menet közben kiderült, daganattal küzd. Még sem lett az az utolsó korong, mert itt egy újabb. Megalománia, melankólia és erotika. Arabrot zenéje nyilvánvaló mágia.
A Halshug második lemeze nem csak fáklyát dug a ványadt seggekbe, de meggyújtja és át is mozgatja azokat. Igazi szakadék skandináv raw. Sebes és rideg negatív lenyomat. Meggyűri a korlátokat. Amikor a haragra erősebben hajlik. Mert valami bűzlik Dániában is.
Ez a lemez a műfajában a legelismertebbek egyike lehetett volna. Olyan élesen azonban nem sikít a figyelemért. Annál sokkal személyesebb hangvételű. Mint a nő hangja aki énekel. Jól nyomja. Mármint azoknak akik eltalálnak a True Moon első albumához. Valamiért. Lehet albérletet keres a lelkük. Ami beköltözik egyből. Mert jó a cucc.
Ez nem is egy teljes lemez. Csak van az a penge svéd crossover banda, akik úgy nevezik magukat Lowest Creature. Hallgatták a nyolcvanas éveket. Aztán hallgatták a kilencvenes éveket is. Az viszont már más volt. Dismember meg hasonló szarságok. Szóval csináltak egy másik bandát is. Hogy annak a vonalnak is tiszteleghessenek. Amivel kapcsolatban maradjunk annyiban, hogy ez a Lifeblind kislemez azért nem volt rossz ötlet.
Egyre szűkebb lesz a rés amin átszüremlik a fény. Valahogy mindenki így képzeli az idők végezetét. Főleg a Neurosis harmadik lemeze óta. Ez ugyanis nyilván nagy hatással volt a koppenhágai LLNN első lemezére. Ami behúz még pár cudar stíluselemet ehhez az alaphoz. Hogy hatékonyabban toljon egy fekete luk felé. Ami lehet odakint van. De lehet odabent.