RockStation

Suicide Silence - A nihilizmus magasiskolája

2014. szeptember 04. - dzsi.

Suicide Silence 2013.jpg

Az Alternative Press tegnap friss interjút jelentetett meg a deathcore top ligájába tartozó Suicide Silence zenekarral, amelyben a banda két gitárosa, Chris Garza és Mark Heylmun kitálaltak az utóbbi évek során egyre komolyabb szinteket öltő alkoholizmusukról.

Garza például ezt mondja magukról: "Mi voltunk a party-zenekar. A turnékon a többi banda általában a mi buszunkra kéreckedett fel, hogy ők is jól szétüssék magukat. Kifejezetten cél volt egy időben nálam, hogy annyit vedeljek, amennyit csak bírok - minden egyes este. Ha állandóan részeg vagy, egyszerűen leszarod saját magad, a körülötted lévőkről nem is beszélve. Az ivászat mértéke együtt nőtt a zenekar hírnevével. Észre sem vettem, de egy időben minden este képszakadásig vedeltem, hónapokon keresztül. A The Black Crown lemez időszaka gyakorlatilag egy nagy homály nekem. Szoktak az emberek kérdezgetni turnésztorikról, vagy akár Mitchről, és rohadt mérges vagyok magamra, mert egy csomó dologra egyszerűen nem emlékszem." 

A kicsapongó életmód Lucker halálának idején is folytatódott, Heylmun például nem nagyon emlékszik rá, hogy hogyan sikerült végül összehozni az énekes emlékestjét a káosz közepette: "Poszttraumás stressz alatt álltam akkoriban. Még az sem nagyon rémlik, hogy egyáltalán játszottam a bulin, csak az van meg, hogy össze-vissza kószáltam, és nagyon nem tudtam, hogy mihez kezdjek magammal. Csak azt tudtam, hogy nagyon komoly gondjaim vannak, amit a három évig tartó mértéktelen alkoholizálás és egyéb dolgok elfogyasztása okozott."

Szerencsére azóta szembe tudtak nézni súlyos alkohol- és drogproblémáikkal, 2013 óta pedig józanabb életet élnek.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstation.blog.hu/api/trackback/id/tr356670287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
ROCKSTATION online rockzenei magazin
rsszerk@rockstation.hu |  Impresszum